środa, 26 lutego 2014

Spaceery!

W piątek, sobotę i niedzielę chodziłam z Kasią (i nie tylko z nią) na Wolę.  Tak po prostu się przejść(oprócz soboty).

W piątek poszedł jeszcze z nami Wikuś.  Szliśmy, gadaliśmy i się śmialiśmy. Wikuś co trochę przystawał i wiązał buta. Dość często też się chował w rowach, za drzewami, bo bał, że jego rodzice go zobaczą. Poszliśmy do sklepu, gdzie pracuje ciocia Wikusia. Wikuś kupił wodę i lizaki. Jego ciocia powiedziała, że Kasia jest podobna do swojej mamy, a mnie by nigdy nie poznała i dodała, że mam piękne włosy.
Łaziliśmy trochę przed remizą i czekaliśmy, aż przejadą rodzice Wikiego ;__; Trochę nam to zajęło.
Chyba najfajniejszy był powrót.
Wracaliśmy polami. Wszystko by było fajnie, gdyby nie błoto w pewnym miejscu. Oczywiście musiałam w nim buta zgubić i weszłam w to błoto skarpetą.  Taki już mój urok.

W sobotę poszłyśmy z Kasią we dwie na KSM. Szłyśmy i słuchałyśmy muzyki; ja na telefonie, a Kasia na
MP4. Gdy szłyśmy nic nadzwyczajnego się nie działo. Udało nam się dojść w pół godziny z połowy jednej ulicy do początku Woli. 
Na KSMie było fajnie. Jak już wcześniej wspominałam, oglądaliśmy film "Nad życie". Jest świetny.

W niedzielę miałam nigdzie nie iść, ale jednak się zdecydowałam. Najpierw miałyśmy czekać na Bartka, bo miał obiad, ale stwierdziłyśmy, że pójdziemy, a on do nas dojedzie. Zanim dojechał do nas minęło jakieś pół godziny ;___; Poszliśmy do sklepu. Kupiliśmy sobie coś słodkiego i wracaliśmy. Kasia zażartowała,że będzie jechał czarny golf. Jechał.
Wracaliśmy to Bartek robił z włosów i wkładał patyki. Ciut irytujące to było, ale wytrzymałam.

Chcecie notkę o książkach, które lubię?

Dam  dziś zdjęcia, które nie są związane z tą notką.

Musiałam  uwiecznić sposób w jaki to zawisło.
Moje kudełki. Zapuszczane od marca 2012.

I mój uśmiech w ramach podziękowań dla wszystkich obserwatorów ^^

Tak, to jest uśmiech. Tylko taki delikatny :D


3 komentarze:

  1. Lubię takie spacery :) Śliczne włosy ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ładne to zdj. Masz je w pełnej wersji? xD Wstaw na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdjęcia :D
    Gdybym ja się uśmiechnęła to wyglądałoby to tak mniej więcej tak jak uśmiech Golluma XD

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi