wtorek, 18 marca 2014

Mr. Unga-Bunga

Hejoł ^^
Dziś na dwóch pierwszych lekcjach nie działo się nic ciekawego, więc rysowałam. Narysowałam twarz  chłopaka, który według Mileny przypomina postać z horroru. Nadałyśmy mu urocze imię, Mr. Unga-Bunga.
Ma głowę, a jego ciało to szara latająca  peleryna.  Gdy świeci na niego ostre światło świecą mu się oczy.

Mr. Unga-Bunga

Zdjęcie z świecącym okiem.
Stworzyliśmy z Mileną, Szymonem i MarJanem rzeczy, które lubi i nie lubi Mr. Unga-Bunga oraz jego rodzinę i hobby.

Co lubi?
- malować sobie oczy ;__;
- straszyć (na zawał)
- drinki z krwią
- krew
-krwiste jedzenie
- jedzeniee :3
- tęcze
- dziewczyny (+50 i -15)
- One Direction
- Bukę
- Eminema
- Acid Drinkers
- Igora Herbuta
- T.LOVE
- Rotary
- psy i koty 

Czego nie lubi?
- przytulania
- całowania
- jednorożców (prócz jego jednorożca)
- słodkich i różowych rzeczy
- wielu wykonawców
- Atomówek
- Scooby Doo ;__;

Hobby:
- Mycie luster
- Straszenie ludzi na drzewach
- Prześladowanie ludzi
- Kolekcjonowanie noży kuchennych i sznurów.
- Gotowanie

Przyjaciele:
- Mr. Boogie
-Nienarodzony
-Lalka Anabel :3
- Laleczka Chuckie
-Milena
- Szymon
- MarJan
- Ruda Wiewiórka M. (czyli ja)

Wróg:
Mr. Majtex

Żona:
Mama

Potomkowie:
Dzieci Kukurydzy

Zwierzęta:
- czarny jednorożec zagłady Andrzej
- pies Fafik
- Ruda Wiewiórka M. ;___;

Tak wygląda rodzina, hobby, zwierzęta, wrogowie i rzeczy, które lubi bądź nie lubi Mr. Unga-Bunga.
Jak Wam sie on podoba?

4 komentarze:

  1. Masz talent i bardzo wybujałą wyobraźnie XD Ale ogólnie podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha. :* Tsa... i ta Wasza wyobraźnia... nie zna granic...
    Czekamy na zdjęcia marzanny. :P
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! :D
    Wiedziałam,że nie tylko ja mam tak zrąbaną wyobraźnię,że wymyślam różne dziwne rzeczy :D
    Siedzę i szczerzę się do ekranu,kocham tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi