czwartek, 3 kwietnia 2014

Rolki i bieganie

Siemka ;D 

Wczoraj jeździłam z Sylwią na rolkach. Przez ponad godzinę udało się nam  zjeździć  prawie całą wieś. Gadałyśmy o wielu rzeczach. Jednym z tematów były "wypadki" na rolkach i to co się działo w szkole. W sumie to w szkole nie było nic, co mogłabym spokojnie opisać. Zrobiłam też trochę zdjęć Sylwii, ale ona mi ich nie wysłała :<



Nasze rolki. Moje to te z czerwonymi kółkami.






Dziś w szkole także nie działo się nic nadzwyczajnego. Była próba na przyjazd biskupa. Ja, Kasia, Milena, Natalia, Filip, Bartek, Arek i Janek śpiewamy w chórku. Próba zaczęła sie pod koniec angielskiego i za dla nas, śpiewaków zakończyła się tuż przed końcem zajęć artystycznych. Na geografii pisaliśmy kartkówkę .__. Trudna nie była, ale pomyliłam dwa pojęcia (dlaczeeegoo? ;__;).
Po szkole poszłam biegać z Kasią. Poszłyśmy biegać "za torami". Jest tam fajna, mało ruchliwa polna dróżka. Biegałyśmy jakąś godzinę słuchając piosenek z mojego telefonu :3  Z  powrotem wracałyśmy spacerkiem. Zobaczyłyśmy ziębę. Chciałam zrobić jej zdjęcie, ale przeleciała na kolejne drzewo i już słabiej było ją widać.






Co powiecie jak dam post z cytatami, które lubię? Chcielibyście takowy przeczytać?

Też aktywnie spędzacie wiosnę? 


8 komentarzy:

  1. Haha. :) Nie wiedziałam, ze te moje zdjęcia też chcesaz... ale już za późno zdążyłam je usunąć... :\
    Haha. :)
    Kiedy znów idziemy na rolki??
    Sylwia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie były robione po to żebyś je usunęła XD
      Nie wiem. Zobaczy się ;p

      Usuń
  2. Ale ja jesztem taka iefotogeniczna... i nie lubie być na zdjeciach... XD
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione od tej bardziej fotogenicznej strony XD

      Usuń
  3. Super blog! Fajnie masz, że mieszkasz na wsi <3 Jak bylam mała to o tym marzylam xd Ładne zdjęcia i fajne rolki. http://puzonxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, nie ma się do czego przyczepić. Fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to już nie pamiętam jak się jeździ na rolkach :P

    ps. a u mnie? FLORAL na blogu! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ktoś by mnie nauczył jeździć na rolkach,to bym jeździła z wami ;D

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi