czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanoc

Siemka ;3

 Z powodu, że zbliża sie Wielkanoc:

Wczoraj kury tak gdakały,
nasze jajka oszalały.
Malowały się w paseczki
i w kółeczka i wstążeczki.
Teraz wszystkie krzyczą - hura hura
wesołego Alleluja!


Lubię Święta Wielkanocne. Jest w nich coś magicznego oraz niezwykłego. To nie jest dla mnie taki typowy dzień. To jest tak jakby, że człowiek duchowo przygotowuje się do Wielkanocy cały rok. Najbardziej widoczne przygotowania są widoczne w czasie Tridum Paschalnego.
Od kilku lat jeżdżę z moimi rodzicami, najczęściej z mamą, na mszę w czasie Tridum Paschalnego. Na pewno jeździmy w Wielki Piątek i Sobotę. Co do Czwartku nie jestem pewna. 
W tym roku ja na pewno nie pojadę, bo znowu mnie jakąś choroba bierze. Tegoroczne święta z tego powodu będą cudne -.- No niestety, bywa. Leja w domu mnie zapewne ominie. 
Wystarczy mi, że w szkole mnie wystarczająco wodą zlali. Najpierw nieco delikatnie z strzykawek, dostałam też kilka razy z jajek na wodę. Dostawałam z dziewczynami głównie od jednego chłopaka z 3 gim. Najgorzej wodą mnie zlał chłopak z 2gim. Siedziałyśmy z dziewczynami na ławce. Przeleciał koło nas i każdą po trochu z butelki oblał, a na mnie wylał resztę wody.  Miałam mokre spodnie na udach, ale szybko mi wyschły. Moja bluza suszyła się na grzejniku w klasie na matmie (y).
Później wychodziłam z Mileną z szkoły i wylali na mnie resztki wody z kartonu po Caprio.


~ogłoszenie~
Z powodu, że utworzyłam zakładkę spam, proszę nie zostawiać linków do Waszego blogu pod postem tylko zostawiajcie je tam. c:



Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi z tym, że możecie mi tu zadać pytanie c;


9 komentarzy:

  1. Jestem 5000 wyświetleniem, co wygrałam? Hahah, żartuję. ;)
    Słodki gif. ;3
    No nieźle, jeśli już was chłopcy lali!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie zawsze chłopacy z klasy w Śmigusa Dyngusa przychodzą i z wiadra leją -_- W czasie dnia z pięć razy się przebieram :D A tak poza tym to świetny post, nowa notka u mnie, w zakładce Spam zostawiam linka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D Fajny gif (y)
    Mnie też zlali, ale nwm czy to nawet można tak nazwać xD
    Na w-fie spsiukali nas trochę wodą z butelki, a na przerwie ze strzykawek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Także kocham Wielkanoc, masz rację, że jest w tych świętach coś magicznego. I te przygotowania, kiedy cała rodzina kręci się po domu, sprząta, gotuje, maluje jajka i wgl! A jeszcze lepiej, jak jest łądna pogoda i świeci słońce, wtedy jest Wielkanoc na maksa :)
    Współczuję choroby, też zawsze tak mam, ze choruję na wszystkie święta i ważniejsze dni :( Życzę powrotu do zdrowia!
    Ja tam ze zlaniem czekam na lany poniedziałek, już boję się spotkania z przyjaciółkami! :P
    No i tradycyjnie: Smacznego jajka, mokrego dyngusa!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c;
      Cieplutko pozdrawiam :D

      Usuń
  5. W Wielka sobota nie ma mszy..-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest c;
      Jeśli się nie mylę to poświęcenie ognia.

      Usuń
  6. Super blog.
    Zapraszam:
    http://kruchawiecznosc.blogspot.com
    http://blogaofall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet ten gif ^-^
    Ja tam wolę boże narodzenie. Jest takie... magiczne :D

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi