sobota, 26 kwietnia 2014

Wolne ^^

Jak już powszechnie wiadomo były testy  gimnazjalne więc I i II klasy miały wolne.
Ja te dni spędziłam aktywnie, nie powiem, że nie.
We wtorek (wiem, że wtedy nie pisali) pojechałam do Gabi. Trochę połaziłyśmy po jej wsi, a potem jeździłyśmy na rolkach. Gabi to dokładniej opisała na jej  blogu [kilk].
W środę Gabi przyjechała do mnie. Najpierw robiłyśmy spaghetti. Z mojego pokoju leciała muzyka. Głównie disco polo, bo wgrałam wszystkie piosenki do Winampa. Było ich ponad 2300 ;-; Normalnie mam wgrane ok. 330 i ta liczba rośnie.  Po obiedzie pojechałyśmy na rolkach do Sylwii. Zjadłam jeszcze u niej trochę frytek :3 Później grałam z Mileną w siatkę na rolkach i żyje! Zaliczyłam epicką glebę XD
Później pojechałyśmy pod GS i jadłyśmy lody, i gadałyśmy. Działo się jeszcze kilka ciekawych rzeczy, ale wolę ich nie opisywać.
W czwartek trochę pojeździłam na rolkach, a koło 19 poszłam do Mileny, bo jej mama miała mi obciąć grzywkę. Zanim jej mama przyjechała upłynęło kilkanaście minut więc pograłyśmy sobie w siatkę. Obcięłam sobie grzywkę tzn. Mileny mama mi obcięła na skos.

Nowa grzywka ^^



Moje i Mileny stopy.


~ OGŁOSZENIE PARAFIALNE ~

1. Zmniejszę aktywność na blogu.
2. Przypominam o zakładkach SPAM i O MNIE




5 komentarzy:

  1. Fajny post ;) Ile razy to się grało w piłkę na rolkach ;') http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie spędziłaś te wolne dni ;) Ja też dosyć aktywnie ale nie na rolkach... Może to się wydawać śmieszne ale nie umiem na nich jeździć chociaż na łyżwach radzę sobie całkiem dobrze ;) Ładnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahha :D No, lepiej nie opowiadać dokładniej co się w środę działo xD I ta gumka recepturka hahah
    Eh, widzę, że twoje przypominanie o 'SPAMIE' nie na wiele się zdało. I tak dziewczyny wyżej linkami spamują xD Bądź cierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamten komentarze powędrował do spamu :)

      Usuń
  4. Haha! Grać w siatę na rolkach?! ;D Ja nie umiem bez rolek :D ;-;

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi