czwartek, 22 maja 2014

Zimno, ciepło, cieplej, za ciepło...

Witajcie ^^

Po tych ulewach zaczęło się robić cieplej ^^ Lecz niestety jak dla mnie jest za ciepło, bo pogoda się za szybko zmieniła, a ja muszę się przyzwyczaić, co może trochę potrwać...
Ale są plusy!
Można chodzić w szortach (a ich mam więcej niż normalnych spodni), wychodzimy na przerwach na dwór i siedzimy na barierce-Helence albo tańczymy walca w cieniu ;-; #Geniusze
Na wf gramy na dworze w kartofla albo mamy biegi .

Dziś mieliśmy wyjazd do kina. To było 3 w tym półroczu. No cóż... kultury trzeba kiedyś nabrać ;) Pojechaliśmy na "Powstanie warszawskie".  Materiał pochodził ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie.
Film był OK. Lekko nudnawy. Najbardziej mi się podobały w nim dialogi kronikarzy, którzy to filmowali, Karola i Witka. Karol był starszym bratem Witka, który zaczął się uczyć "fachu" kronikarza.  Ich rozmowy były całkiem śmieszne. Film  mnie delikatnie wzruszył.
 Później zajechaliśmy do Mac'a. Niestety nie na kurczaka, bo musieliśmy zjeść w szkole obiad. No cóż... Z
amiast kurczaka  kupiłam sobie z dziewczynami McFlurry. Ja i Natalia miałyśmy o smaku Liona, a Milena Oreo.


Różowy był Natalii, ten z czekoladową polewą Mileny, a mój ten bez polewy.

Serdecznie zapraszam Was do komentowania, co jest dla mnie wielką motywacją. Jest Was 17, a komentuje zaledwie 1/9. Nie bójcie się, jak skomentujecie nie ugryzę Was c;
Was też jest tak ciepło i słonecznie?  I jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?

sobota, 17 maja 2014

TAG: Moje blogowe sekrety.

Hejoł!
Na jednym z blogów znalazłam fajny TAG i postanowiłam go zrobić.  Nosi on nazwę, jak już wywnioskowaliście z tytułu, "Moje blogowe sekrety"
To jest mój pierwszy TAG i proszę o wyrozumiałość.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?


Bloga założyłam 19 kwietnia 2013 roku, a więc rok z hakiem. Staram się publikować przynajmniej 2 w tygodniu, ale chcę się postarać o jakąś regularność co ile dni publikować.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co sprawdzasz w pierwszej kolejności?


Zazwyczaj pulpit bloggera mam otwarty cały czas. Pierwsze z sprawdzam komentarze.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? 


Wiedzą, że jakiegoś mam. Rodzina wie tylko o tym drugim.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych bloggerów/bloggerek?


Hmmm... Najlepszą odpowiedzią będzie, że ciekawe, bo potrafię w każdym typie znaleźć jakieś fajne.

5. Czy zazdrościsz czasem innym bloggerom/bloggerkom?


Rzadko kiedy. Jedynie  mogę zazdrościć wiernych obserwatorów.


6. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz coraz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?


Nie, bo nie czytam takich blogów i nie kupuję kosmetyków.

7. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na blogu?


Nie, bo nie robię recenzji i nie kupuję kosmetyków.

8.  Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?


Więcej czytam rzeczy na komputerze i lepiej mi opowiadania wychodzą.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?


Same przychodzą, choć czasem nie mam czasu ani chęci do ich realizacji ;-;


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?


Usunąć nie miałam zamiaru, ale były czas, że przez miesiąc nic nie dodawałam.


11. Co najbardziej wkurza Cię w blogach innych osób?

Posty raz na ruski rok albo codziennie czy nawet kilka razy dziennie, ale to da radę jakoś przeżyć. Oprócz tego wkurza mnie spacja lub kropka przed znakiem interpunkcyjnym, x pytajników lub wykrzykników i emotikona co drugie słowo.

Mam nadzieję, że TAG Wam sie podoba.
Co u Was słychać? :D