czwartek, 29 maja 2014

#Geniusze

Hejoł ;D

Przepraszam Was za taką nieobecność, ale nie miałam po prostu sił.

Jak już po tytule można stwierdzić ten post będzie o genialności (albo jej braku). Będzie to kilka przykładów geniuszu mojego, Mileny i może kogoś jeszcze.

1. Wpadłam do wanny u Mileny. Kilka tygodni później ona tam wpadła </3 Wanno, droga, nie kocham cię!
2. Z racji, że w sobotę miałam urodziny, to oglądałam z Mileną filmy. Zaczęłyśmy piszczeć na widok drzwi.
3. Jadłam z Mileną na stacji ser feta <3 Dobry był.
4.Spadłam z Mileną na wycieczce w tym samym czasie z łóżka. U mnie też kiedyś spadłyśmy.
5. Angielski. Ostatnia lekcja przed świętami. Siedzę z Mileną na tyle i zaczynamy śpiewać "We wish you z Merry Christmast"
6. Różne przeszłynia:

Poprawne- uszłyszane

"On jest dżentelmenem" - "On jest gender"
"Fajne koguty" - "Fajne gluty"

Co masz w głowie?
*coś mruczy* - Smalec!

7. I przejęzyczenia:

Samochód to pociąg.
"Czarek jest u czarki"
"Ogarnij kurę" - Milena chciała powiedzieć "Ogarnij sie", ale popatrzyła się na plakat z kurą i wyszło, co wyszło. 

Zaczęłam z Mileną wspominać "Teletubisie". Milena cały czas mówiła Trinky-winky zamiast Tinky-Winky.

8. Chodzimy po wsi. Milena w końcu mówi: "To wina polskich torów" i w skazuje na drogę oraz pola.
9. Jemy kostki rosołowe. Milenie wypadła dwa razy :'(
Pepito
10. Darcie się na całego maka do Kasi, że ma księcia.
11. Łażenie po wsi ok. 21 i jęczenie, że sklepy już zamknięte i nie ma gdzie pójść i coś do picia kupić.
12. Pomylenie mnie z Pepitem przez Milenę.
13. Nazwanie Janka MarJanem.
14. Stworzenie Mr. Unga-Bunga
15. Klasowa rodzinka
16. Tańczenie na środku ulicy w nocy z Kasią i Mileną.
17. Tańczenie na Orliku z Gabi (BLOG), Mileną i Kasią.
18. Jeden z najlepszych kawałów według mnie i Mileny:
 * Idzie facet przez las i widzi wieloryba.
Facet: Wielorybie, a Ty nie powinieneś być w lesie?
Wieloryb: Tak.

19.  Przybijanie sobie samej piątki.



"Piąteczka Kasia

I zapraszam do komentowania i zadawania pytań o blogowaniu czy też o wszystkim,na które odpowiem, w którymś z postów.

8 komentarzy:

  1. Hehe to macie dużo fajnych wspomnień ;) Z przyjaciółmi to tak zawsze ;D W końcu co to byłby za przyjaciel jakby nie miało się razem żadnych takich... ciekawych przeżyć ;)
    Czy dobrze widzę, czy masz bluzkę z Huntera? ♥
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nie wszystkie ;) Część jest dużo bardziej kompromitująca.
      Tak, mam ją ^^

      Usuń
  2. Bardzo fajny post ;) Masz wiele ciekawych przeżyć (y) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz pisać na jaki temat pytania zadawać bo tak to nwm xd
    Pepito inny pyszczek już ma "(
    I czekam na te 'mniej kompropitujące' zdarzenia ze mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest tych mniej kompromitujących xD

      Usuń
  4. spóźnione - wszystkiego najlepszego;)


    ps. a u mnie? SET W BIELI na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :d
    ciekawe rzeczy możecie wymyśleć XD Weszłam tu, bo tytuł mnie zainteresował i post jest fajny i bardzo śmieszny.

    I pytania:

    Co musi miec blog zebys go obserwowala?
    Masz ulubione blogi?
    Masz jeszcze jakies blogi?
    Chcesz cos zmienic w blogu?
    Marzy ci sie jakaś konkretna liczba obserwatorów?
    Czy twoim zdaniem ktos, kto stawia kropki przed znakami bądź spacje interpunkcyjnymi powinien prowadzić bloga?
    Co cię drażni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Od dzisiaj będę sobie przybijać piątki :D Fajne to :D Masz wspaniałych przyjaciół :3

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi