piątek, 2 maja 2014

Maj!

Zaczyna się maj.
To jest jeden z moich ulubionych miesięcy w roku, bo:
- jest ciepło
- dni są dłuższe
- rano jak się budzę ptaki ćwierkają
- na wf możemy wyjść na dwór, na przerwach też.
- moje urodziny!

Ostatni dzień kwietnia był świetny. Wyszłam na dwór z Mileną. Poszłyśmy po Natalkę. Gdy po nią szłyśmy zdawało mi się, że jakiś facet łowi ryby. W trawie...  Przeszłyśmy się na kawałek drogą prowadzącą na wieś, a potem wybrałyśmy na stację i spacer po drodze za torami. Milena puszczała muzykę z telefonu. Zaczęłam z nią śpiewać na stacji "Dancehall Queen" Kamila Bednarka,  a potem "Raz, dwa w górę ręce". Przeniosłyśmy się na wiadukt. Do Mileny przyjechała Paula i znowu poszłyśmy na stację.
Milena miała komara na czole.
Zabiłam tego komara.
Chciałam delikatniej to zrobić, a wyszło jak wyszło ;-;
W sumie to tak jakby o tym marzyłam, ale niekoniecznie żeby to była Milena.
Poszłyśmy odprowadzić Natalkę.  Usiadłysmy na ławkach przy jednej kapliczce.  Ja i Milena spadłyśmy z ławki. 2 razy ;-; Potem spadłam z ławki z Pauliną.
Do domu wróciłam koło 20.30.  Ogólnie mogę powiedzieć, że było super!

Napiszcie w komentarzach jakieś ciekawe pytania c; W następnym poście  odpowiem na nie.

6 komentarzy:

  1. Tak sie zastanawiam czy dostanę zaproszenie xd
    Ciepło, ciepło, ale w majowy weekend okurat musi padać. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, dobre z tym komarem na czole! :D
    Piosenki Kamila Bednarka, kocham <3
    [P] Co skłoniło Cię do stworzenia tego bloga? :)
    [P] Dostajesz bilet, na dowolne miejsce na całym świecie, gdzie lecisz?
    [P] Jak powinien wyglądać według Ciebie idealny blog?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah. Śmieszny post. :) Właściwie to nie mam pytań. Wyślę Ci najwyżej na asku jeśli znajdę chwilkę czasu. Pozdrawiam!

    //Gdybyś znalazła chwilkę czasu możesz zajrzeć na mojego bloga - http://misipys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam urodziny w maju ;)
    Obs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Którego masz urodziny? :D
    Ja też ostatnio zaliczyłam uderzenie w twarz,tyle,że piłką do nogi od koleżanki XD

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi