sobota, 17 maja 2014

TAG: Moje blogowe sekrety.

Hejoł!
Na jednym z blogów znalazłam fajny TAG i postanowiłam go zrobić.  Nosi on nazwę, jak już wywnioskowaliście z tytułu, "Moje blogowe sekrety"
To jest mój pierwszy TAG i proszę o wyrozumiałość.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?


Bloga założyłam 19 kwietnia 2013 roku, a więc rok z hakiem. Staram się publikować przynajmniej 2 w tygodniu, ale chcę się postarać o jakąś regularność co ile dni publikować.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co sprawdzasz w pierwszej kolejności?


Zazwyczaj pulpit bloggera mam otwarty cały czas. Pierwsze z sprawdzam komentarze.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? 


Wiedzą, że jakiegoś mam. Rodzina wie tylko o tym drugim.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych bloggerów/bloggerek?


Hmmm... Najlepszą odpowiedzią będzie, że ciekawe, bo potrafię w każdym typie znaleźć jakieś fajne.

5. Czy zazdrościsz czasem innym bloggerom/bloggerkom?


Rzadko kiedy. Jedynie  mogę zazdrościć wiernych obserwatorów.


6. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz coraz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?


Nie, bo nie czytam takich blogów i nie kupuję kosmetyków.

7. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na blogu?


Nie, bo nie robię recenzji i nie kupuję kosmetyków.

8.  Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?


Więcej czytam rzeczy na komputerze i lepiej mi opowiadania wychodzą.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?


Same przychodzą, choć czasem nie mam czasu ani chęci do ich realizacji ;-;


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?


Usunąć nie miałam zamiaru, ale były czas, że przez miesiąc nic nie dodawałam.


11. Co najbardziej wkurza Cię w blogach innych osób?

Posty raz na ruski rok albo codziennie czy nawet kilka razy dziennie, ale to da radę jakoś przeżyć. Oprócz tego wkurza mnie spacja lub kropka przed znakiem interpunkcyjnym, x pytajników lub wykrzykników i emotikona co drugie słowo.

Mam nadzieję, że TAG Wam sie podoba.
Co u Was słychać? :D



4 komentarze:

  1. Ciekawy post i fajne odpowiedzi :) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spox. W 5 się zgadzam xD A przy okazji tego punktu, zazdrooo, ja mam tylko 4 obs ;/
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcesz,żeby na moim blogu były posty codziennie? ;__; Myślałam,że chcesz ;-;

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi