czwartek, 22 maja 2014

Zimno, ciepło, cieplej, za ciepło...

Witajcie ^^

Po tych ulewach zaczęło się robić cieplej ^^ Lecz niestety jak dla mnie jest za ciepło, bo pogoda się za szybko zmieniła, a ja muszę się przyzwyczaić, co może trochę potrwać...
Ale są plusy!
Można chodzić w szortach (a ich mam więcej niż normalnych spodni), wychodzimy na przerwach na dwór i siedzimy na barierce-Helence albo tańczymy walca w cieniu ;-; #Geniusze
Na wf gramy na dworze w kartofla albo mamy biegi .

Dziś mieliśmy wyjazd do kina. To było 3 w tym półroczu. No cóż... kultury trzeba kiedyś nabrać ;) Pojechaliśmy na "Powstanie warszawskie".  Materiał pochodził ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie.
Film był OK. Lekko nudnawy. Najbardziej mi się podobały w nim dialogi kronikarzy, którzy to filmowali, Karola i Witka. Karol był starszym bratem Witka, który zaczął się uczyć "fachu" kronikarza.  Ich rozmowy były całkiem śmieszne. Film  mnie delikatnie wzruszył.
 Później zajechaliśmy do Mac'a. Niestety nie na kurczaka, bo musieliśmy zjeść w szkole obiad. No cóż... Z
amiast kurczaka  kupiłam sobie z dziewczynami McFlurry. Ja i Natalia miałyśmy o smaku Liona, a Milena Oreo.


Różowy był Natalii, ten z czekoladową polewą Mileny, a mój ten bez polewy.

Serdecznie zapraszam Was do komentowania, co jest dla mnie wielką motywacją. Jest Was 17, a komentuje zaledwie 1/9. Nie bójcie się, jak skomentujecie nie ugryzę Was c;
Was też jest tak ciepło i słonecznie?  I jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?

5 komentarzy:

  1. Papuga, papuga xd Fajne to new tło ;)
    Też jest ciepło i wgl, tyle ze u mn w szkole szorty muszą być minimum do połowy uda ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;) Ja bardzo się cieszę z powodu ciepła :) Niestety dzisiejszy dzień nie zapowiada sie tak ciepły jak poprzednie :( http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o nowy wygląd aska to bardzo, bardfzo faaaajny. :)
    Miłego dnia.... :)
    Powiem Ci, ze fajniee, ze w końcu ciepło się zrobiło ale jest aż za ccieplło.... :\
    \Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ugryziesz? Jesteś pewna? XD Podobno ludzi też nie bijesz,a chyba 2 posty temu napisałaś,że uderzyłaś koleżankę (chyba Milenę XD) w czoło! I tu cię mam! Teraz mnie ugryziesz co?! XD

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi