poniedziałek, 7 lipca 2014

Morze

Wróciłam! :D
Koszulka :3
Nad morzem było bardzo fajnie. Poznałam kilka osób, ale niestety nie było nikogo w moim wieku. Było dwóch chłopców, którzy byli ode mnie niedużo młodsi (2 i 3 lata różnicy). Reszta dzieci była w wieku moich sióstr. Była też taka mała urocza Juleczka. Miała 2 i pół roku.

Byłam na Helu, gdzie kupiłam sobie koszulkę. Byliśmy w fokarium. Foczki były naprawdę urocze. Niestety spóźniliśmy się jakieś 10 minut na porę karmienia. Foki fajnie pływały.
Oprócz tego byliśmy w Ocean Parku we Władysławowie. Był tam taaaaaki rekin, który pół metra nie miał z pewnością :') Jest nadzieja, że urośnie.  Ogólnie były tam figury (?) morskich stworzeń. Był tam wieloryb w skali  1:1, przeogromny był. ;-;
Resztę dni spędziliśmy na plaży. Nie chciałam praktycznie wychodzić z wody i zachowywałam się jak dziecko, które nigdy nie widziało morza, serio. XD

Wróciłam w sobotę około 9.

A teraz pora na sprawy organizacyjne.

Gabrysia zostanie adminką na blogu już na dłuższy czas. Jeśli nie będzie chciała to zrezygnuje. Jeśli nie będę miała jak napisać lub po prostu długo nie będzie notki, to Gabi będzie o tym Was informować albo napisze coś od siebie.

Dziękuję bardzo, że jesteście i za to, że udało się przekroczyć granicę 20. :)

Dziękuję też za kolejne dwie nominację do LBA. Zaktualizuję tamten post i dodam za kilka dni.

8 komentarzy:

  1. Fajna koszulka.
    Chyba mało jest w niej prawdy, bo chce ci się prowadzić bloga ;)
    Słaba jakość zdjęcia tej foki.
    Fajnie, że znowu jeste,ś i ma Ci kto w tym blogu pomagać;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w niej dużo prawdy, całe 100%.
      Wiem, że słaba jakość, bo robione telefonem.

      Usuń
  2. Tak, jak się nadarzy okazja to coś dodam xD
    Tak się zastanawiam, co to w ogóle jest na tym drugim zdj. Jeden kształt to mi trochę lemura przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjazd udany, to się cieszę :)
    http://experience-the-story-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "foczki" i od razu milion rozkmin XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszulka :D Zapraszam na nowy rozdział http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka by się mi taka przydała :D Pokazywałabym ją mamie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi