poniedziałek, 22 września 2014

I znowu była przerwa...

Hej!

Kolejna niechciana przerwa... Przepraszam Was za nią. Nie jest ona spowodowana wielkością szkolnych obowiązków, nawałem prac domowych. Jest ona głównie z mojej winy, bo nie miałam chęci pisać, ale też w tamtym tygodniu trochę chorowałam, a w jeszcze wcześniejszym przygotowywałam się do wesela.



Na wspomnienie tego wesela, aż sam uśmiech ciśnie mi się na twarz. Było naprawdę świetnie! Może nie tańczyłam za dużo, ale wybawiłam się jak nigdy. Nie potrafię tego opisać, bo było to takie cudowne. Po poprawinach, kiedy zostaliśmy dłużej, by pomóc w sprzątaniu, powiesiłam z bratem ciotecznym majtki na maszcie. Nie wiemy czyje to były.

Lekcje znoszę raczej dobrze. Jak mi się nudzi, to siedzę i sobie podśpiewuję piosenki albo rysuję coś z tyłu zeszytu. Dziś na matmie stwierdziłam, że kościotrup jest niemiły, bo nie chce mi odmachiwać.

Dołączam parę obrazków z internetu.







4 komentarze:

  1. Bardzo fajne obrazki (y) Zapraszam do mnie http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Oby tych przerw nie było zbyt wiele! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. (y) Majtki małego dziecka xd A propo wesela, zaraz ci napiszę coś o fb :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ten pierwszy rysunek to Mako i Korra? Oni mnie prześladują O_o Ciekawe co takiego zrobiłam? XD

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi