środa, 31 grudnia 2014

Goodbye 2014!

Hejo!
Dziś jest Sylwester. Ten rok dobiega końca, co w sumie mnie nawet cieszy. Dla mnie był dość dziwny. Z jednej strony pozytywne, ale nie był taki fajny jak 2013. W sumie to nawet był dość nudny. Tak czy siak, jestem pewna, że 2015 będzie o wiele lepszy, nawet jeśli zbyt dużo się nie wydarzy. Czyli innymi słowy:  żegnam rok 2014 z wielkim uśmiechem i tęsknić nie będę.

Może było mniej kłótni z innymi (a z jedną koleżanką to wręcz kocham się kłócić. Tak, Sylwio o Ciebie chodzi, pozdrawiam! :D), to jednak one były inne, nie tak śmieszne (?) i nieco poważniejsze.
Oprócz tego widzę jakąś zmianę w moim charakterze, tylko nie wiem jaką.  Na pewno na lepsze (a przynajmniej tak mi się zdaje).



A jeśli chodzi o to, co tutaj   to większości nie udało mi się spełnić, ale mogę to jeszcze zrobić w tym roku!
Małe podsumowanie rzeczy, które miałam zrobić:
1. Ogarnąć blogi - chyba je ogarnęłam, a przynajmniej tak mi się zdaje, a Wy jak uważacie?
2. Przeczytać "Białego kła" jakoś nie zdążyłam, ale do końca zimy to zrobię! ^^ Z kolei "Łuny w Bieszczadach" mam już nawet w domu, ale jeszcze nie przeczytałam.
3. Namówić dziewczyny na zdjęcia - parę razy poszłyśmy.
4. Kupić nowego laptopa - w tym roku to zrobię na pewno. Już nawet rodziców błagam.
5. Zdać do następnej klasy - no więc: zdałam!!!
6. Kupić glany - przez dyskusje z tatą jakie glany mam sobie kupić to oboje nie kupiliśmy. Jednak w tym roku zdecydowałam się na krótkie.
7. I nowe trampki - kupione.
8. Nie rozwalić trampek po dwóch miesiącach - jeszcze są i można w nich łazić. ^^

Co w tym roku było fajnego?


Wszystkie wyjścia z przyjaciółmi: Mileną, Gabi (choć z nią było dość mało), Szymonem i Patrykiem. Udawało nam się narobić sobie takiej wiochy, że po prostu to sobie wyobrazić. Każde z tych wyjść było super. Wakacyjne wracanie przed 22, żeby tylko nie spisali. Siedzenie na stacji, mieszanie Kubusia z Tymbarkiem.
Wesele mojego wujka, mimo że byłam chora i jechałam na pyralginie, a jadąc od młodej do kościoła łzawiły mi oczy, wesele było super! Najlepsze na jakim byłam! :3
Leja też była bardzo fajna. Koledzy wbili mi do domu i mnie oblali, a potem łaziłam z nimi i znajomych oblewaliśmy.
Wakacje z rodziną nad morzem.

Czy mam jakieś postanowienia?


Takich konkretnych to nie. Zrobię te rzeczy, których nie udało mi zrobić w poprzednim i mam zamiar napisać kilka dłuższych postów. Na trzy notki mam już pomysły. Jeden z nich zrealizuję na pewno w najbliższym czasie, ale co do reszty to nie mam pewności, bo muszę się jeszcze "przygotować".
O! I jeszcze chcę zrobić "separatory". Kilka razy się do nich zabierałam, ale teraz chcę to zrobić raz, a porządnie.

Jakie mam plany na Sylwestra?

 

Idę do Mileny. Nie wiem nawet, co konkretnej będziemy robić. ;-; Wiem, że spędzę u niej noc. Pewnie będziemy śpiewać, wydurniać się i gadać głupoty. 

I na koniec (jeśli chciało Wam się czytać i tu dotarliście) życzę wam udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. 


Jakie macie plany na Sylwestra?
Jak Wam minął ten rok?

7 komentarzy:

  1. Wesołego sylwka i nowego roku!
    http://life-adventure-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem! Mam nadzieję, że uda ci się spełnić zaplanowane rzeczy :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Pozdrawiam, wer-pozeraczkaksiazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Libster Blog Aword :)
    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/p/lba-z-innego-bloga.html

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi