wtorek, 28 lipca 2015

ULUBIEŃCY MIESIĄCA: Lipiec 2015

Cześć!
Zbliża się już koniec miesiąca, więc zaczynam zabawę z Ulubieńcami Miesiąca. Na razie zobaczymy, jak mi to wyjdzie i czy będzie sens to dalej robić.

Dziękuję wszystkim, którzy napisali, jakie kategorie mogłyby być. :D Wybrałam większość, a jeśli macie pomysły na jeszcze inne, to piszcie w komentarzach.



1. Piosenka

To jest chyba kategoria, do której najtrudniej coś dobrać. Przecież jest tyle świetnych piosenek!
Dziś będzie to "Tacy byliśmy jeszcze wczoraj" Universe.



2. Film

W tej kategorii podam swa filmy. Jest to "Harry Potter i Komnata Tajmnic" oraz "Harry Potter i Więzień Azkabanu". Innych filmów w całości w tym miesiącu nie obejrzałam. A tych dwóch nie mogłam sobie odpuścić! ^^

3. Książka

Jest to "Czarownica. Prawdziwa historia Diaboliny", która  jest na podstawie filmu o tym samym tytule. Bardzo fajna. :D

4. Jedzenie

 Hmmm... To chyba będzie ciasto tiramisu. Jest boskie! :D

5. Sytuacja

Wyjazd z Gabrysią na Wyspę oraz to jak Milena u mnie spała.

6. Napój


Bez dwóch zdań kawa mrożona! :D Uwielbiam ją! :3



Jak Wam się spodobało? Jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca?

8 komentarzy:

  1. moimi ulubiencem jestt zdecydowanie maska BIOVAX o której pisałam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześc :)
    Twoja piosenka miesiaca jest świetna, też ją bardzo lubię, ja natomiast wybrałabym Creazy Aerosmith :) Co do mojej lipcowej książki to chyba seria After, a potrawa leczo z duuużą ilością cukinii :p
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/
    zapraszam na moje nowe opowiadanie pisane w formie pamiętnika :p

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tym tygodniu ma straszny szał na piosenkę Tato (domowe melodie). Słucham jej na okrągło ^^
    Czytałaś Poradnik pozytywnego myślenia... Warto przeczytać? Strasznie podobał mi się film (jeden z moich ulubionych) i chciałabym przeczytać książkę. Polecasz ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam. Polecam i pisałam na blogu. :p

      Usuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy :D Ja właśnie dzisiaj oglądałam Harry Potter i Czara Ognia :D
    Też uwielbiam kawę mrożoną ^^
    Pozdrawiam ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam całą serie Harrego Pottera! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... granita przepysznie wygląda!

    http://pisaniemagiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię film "Czarownica" ale książki nie czytałam, ale to się niedługo zmieni.
    +fajny post
    Pozdrawiam!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi