sobota, 29 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY MIESIĄCA: Sierpień 2015

Cześć!
Sierpień już powoli się kończy, więc znowu robię ulubieńców! Miałam zamiar napisać ten post w poniedziałek, ale prawdopodobnie nie będę mieć zbyt wiele czasu, bo idę stroić salę, do tego dojdzie próba, a potem szykowanie się na rozpoczęcie roku szkolnego.
Z jednej strony szkoda, że wakacje się kończą, ale z drugiej najlepsze one nie były. Z pewnością wzmocniły mnie, ale też zmieniły moje życie. Jak pójdę do szkoły będę miała więcej zajęć i nie będę zbyt wiele myśleć, choć czasem trzeba.


No to jedziemy!



1. Piosenka


W tym miesiącu podam dwie piosenki.
Pierwsza: "She's kinda hot" zespołu 5 Second of Summer. Wybrałam ją, bo bardzo mi się podoba i ona zachęciła mnie do przesłuchania reszty ich piosenek.


Drugą piosenką jest "Wybacz" IRY. Towarzyszyła dosłownie każdemu mojemu wyjściu z Mileną. Jest piękna.




2. Film


Filmem tego miesiąca jest "Kraina Lodu". Jest to na prawdę piękna historia dwóch sióstr: Anny i Elsy. Elsa ma magiczną moc tworzenia lodu i śniegu.
Większość z Was pewnie ją kojarzy. "Kraina Lodu" jest moim zdaniem cudowna!

3. Książka 


Czy kogoś zdziwi jeśli wybiorę książkę z serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy"? Chyba nie.
Książką tego miesiąca jest "Ostatni Olimpijczyk", ostatnia książka z serii o Percym. Jako zakończenie serii jest idealna! :D

4. Jedzenia


Wymysł mój i Mileny, czyli smażone kabanosy z serem! Przepyszne. :3

5. Sytuacja 


Wyjazd do "miasta" z Mileną i Gabrysią. Zwiedziłyśmy przy okazji całą Polskę! :D W mieście, w którym byłyśmy jest fontanna w kształcie Polski i co ważniejsze miasta zostały na niej ukazane. Oprócz tego zakupy w Rossmanie, testowanie perfum i eyelinerów, wąchanie świeczek i takie tam... Zdjęcia z tego dnia można zobaczyć na blogu Gabrysi >>>klik<<<.

6. Napój


Frugo Lemo :3 Jest super! Może nie najlepszy, ale jest super! :D

7. Ubranie 


Najfajniejszą rzeczą, którą kupiłam w tym miesiącu (a kupiłam ich sporo) jest bluza z Małą Mi.
Wygląda mniej-więcej tak, ale na żywo ma ładniejszy kolor.


Jacy są Wasi faworyci tego miesiąca?

8 komentarzy:

  1. Mimo, że już wiele i dawno słyszałem o "Krainie Lodu" to dalej jeszcze tego nie obejrzałem. Czas za niedługo to zmienić. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trzeba, trzeba :D Na prawdę polecam :D

      Usuń
  2. Percy <3

    http://nobody-is-normal.blogspot.com/
    http://olej-nick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię piosenkę 5 second Summer♥
    Za Krainą Lody za bardzo nie przepadam:)
    Fajny blog.
    Obserwujemy?
    Daj znać u mnie.

    http://i-am-caroline-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jako jedyna osoba jeszcze nie widziałam krainy lodu... muszę się jakoś ogarnąć:p
    http://fleursandcoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie przyjaciółka, to bym nie obejrzała. :)

      Usuń
  5. Aach, "Kraina Lodu"! <3 Widziałam ten film naprawdę mnóstwo razy i zawsze kiedy go oglądam zakochuje się na nowo. Jest przepiękny. ^^
    Genialna bluza! :D
    W krainie książek

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi