środa, 30 września 2015

Ulubieńcy Miesiąca: Wrzesień 2015

 Dzień dobry, cześć i czołem!
Z racji, że jestem chora i siedzę w domu, piszę ten post teraz.
Na początku chciałabym złożyć życzenia wszystkim chłopakom. Wszystkiego najlepszego!

1. Piosenka

Będzie to "Dzisiaj, jutro, zawsze" Bohdana Łazuki. Piosenka jest cudowna. :D Uwielbiam ją. :3




2. Film

Najfajniejszym filmem jaki w tym miesiącu obejrzałam (i chyba jedynym) było "Grease". Do obejrzenia do skłonił mnie występ mojej klasy w marcu. Występowaliśmy do piosenki z tego filmu, "Summer nights". Film mi się spodobał, ale moim zdaniem zakończenie było do bani.
Sandy poznała w wakacje Danny'ego. Chłopak był wtedy kochany. Dziewczyna przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych z Australii. Okazuje się, że chodzi do jednej szkoły ze swoją wakacyjną miłością. Jednak chłopak nie jest taki kochany jak się wydaje.
Bardzo polubiłam głównych bohaterów. Zwłaszcza Sandy.

3.Książka

Aż wstyd przyznać, że w tym miesiącu przeczytałam w całości tylko "Antygonę", której mnie z pewnością nie nazwę ulubioną. Za to jestem w trakcie czytania po raz trzeci "Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi". Nawet zaczynam lubić Malfoya. :D

4. Napój 

Herbatka owocowa z miodem, którą piłam u cioci. Kocham herbatę  z miodem. W ogóle miód uwielbiam. :D

5. Sytuacja 

Wyjazd do Ostrołęki. :D Było bardzo fajnie. Widziałam się z ciocią i kuzynkami, których nie widziałam od dwóch miesięcy. W tym roku i tak je widziałam sporo razy.
 No i oczywiście klasowy Dzień Chłopaka, który był wczoraj. :D Było bardzo fajnie. Świętowaliśmy przez 3 lekcje. :D Szkoda tylko, że zaczynałam chorować (i dziś siedzę w domu), bo by pewnie było fajniej.

6. Jedzenie

Tort jaki moi koledzy od nas dostali. Był super! Nawet dla mnie, bo średnio przepadam za tortami. W dodatku był przepiękny! :D W kształcie boiska, z piłką i na tym wypisane imiona chłopaków.

I w tym miesiącu to na tyle. Do napisania! :D

10 komentarzy:

  1. Cześć! :) Też jestem chora, niestety. Tyle, że siedzę w domu już trzeci dzień i jutro już raczej pójdę. Nawet sobie nie wyobrażałam, że w ciągu zaledwie trzech dni narobię sobie tyle zaległości. Okropnie nie chce mi się tego nadrabiać. Teraz czytam lekturę, bo jutro omawiamy, a jestem na 14 stronie. XDD Ale z drugiej strony "to" ma lekko ponad sto stron, więc do godzinki przeczytam, tak myślę. :D Nie lubisz Malfoya? :O To znaczy ja tam kochamnajmocniejnaświecie Narcyzę, chłopów z tej rodziny mniej. XD Ale generalnie uwielbiam ród Blacków i chciałabym kiedyś znać na pamięć ich całe drzewo genealogiczne. ^^ Herbatka z miodem jest pyyyszna, polecam chociażby na przeziębienie. :3 A mnie niestety na klasowym 'Dniu chłopaka' nie będzie, bo to dzisiaj, a ja leżę w domu. Życzę zdrówka, trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak czytam mój komentarz wyszło na to, że przerabiamy Kinga. XDD Nie, nie. To tylko "Zapytał czas". :3

      Usuń
    2. Nie lubiłam. XD Zaczynam go lubić.
      Tobie też życzę zdrówka! :D
      Ja przesiedzę raczej do końca tygodnia.

      Usuń
    3. Zapomniałam dodać jeszcze, że we wrześniowych "Cosikach" nominowałam Cię do TAGu: http://krainaaksiazek.blogspot.com/2015/09/1-cosiki-wrzesien.html
      Zerknij w wolnej chwili ^v^
      Kurczę, jaki spam XDD 3 komentarze pod jednym postem :D

      Usuń
    4. Mi to nie przeszkadza. :D
      Lubię komentarze, na które można łatwo i przyjemnie odpowiedzieć. :D Dziękuję za nominację. :D Postaram się go zrobić jak najprędzej.

      Usuń
  2. Ja na szczęście (albo nieszczęście) jestem zdrowy. W szkole mnóstwo sprawdzianów. Herbatka z miodem - to kojarzy mi się z wakacjami u kuzynki w Krakowie. Ona też kocha miód i wszystko (dosłownie wszystko) z nim robi. Prezent dla chłopaków świetny. Ja nie przepadam za piłką nożną, ale większość chłopaków tak.
    Ostatnie dni są takie dziwne, długie i nudne. Nic mi się nie chce. Nie chce mi się nawet nic pisać na blogu. Znów weekend. Potem znów nauka. Ehhhhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na sprawdzianach! :D
      My mieliśmy dopiero 1 sprawdzian, ale kartkówek będzie z 10.

      Usuń
  3. Ja nienawidzę miodu !
    A piosenka super <3
    Zapraszam do mnie: http://somesty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód mi się już zawsze chyba będzie kojarzył z kanapkami w przedszkolu ;)
    Grease to taki film, który chcę obejrzeć od dawna, ale jakoś nigdy nie mam na to czasu :/
    Ten tort musiał być naprawdę piękny, zazdroszczę umiejętności dziewczynie, która go upiekła!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi