sobota, 31 października 2015

Ulubieńcy miesiąca: Październik 2015

Hej! 
Jestem niezwykle szczęśliwa, że ten miesiąc już się skończył. Wreszcie będę mogła się ogarnąć tak, jak bym chciała. :D
Pod poprzednim postem prosiłam o pytania. Dostałam tylko 2. Możecie też zadawać pytania w komentarzach pod tym postem.

1. Piosenka

W tym miesiącu będzie to IRA "Szczęśliwa". Uwielbiam. Ta piosenka jest moim zdaniem przepiękna. Towarzyszy mi cały czas w tym miesiącu.





2. Film

"Pianista"
Obejrzałam z klasą tylko część pierwszą, ale film bardzo mi się spodobał. Planuję obejrzeć drugą część, ale na razie nie mam czasu.
Film pokazuje sytuację Żydów w trakcie II Wojny Światowej. Jest napisany na podstawie pamiętnika żydowskiego pianisty

3. Książka

Nie wiem, czy kogoś tym zdziwię - Andrzej Sapkowski "Ostatnie życzenie"
Po prostu genialna. Jest jedną z najlepszych książek, jakie czytałam. Genialna książka pod każdym względem. Odsyłam Was *tu* i *tu*, w miejsca, gdzie już pisałam o tej książce.



4. Napój

Znowu nikogo nie zadziwię: pomarańczowa herbata z goździkami i cynamonem z Green Hils.  Uwielbiam :D

5. Sytuacja

Dwugodzinne powroty z różańca :D Dużo śmiechu, tulenia i takich tam. :D

6. Rzecz 

Cudowna świeczka z Rossmana o zapachu ciasteczkowym.


7. Ubranie 

Poniższa koszulka z flagą Wielkiej Brytanii. Dostałam. Nie wiem, gdzie kupione i za ile.
Moja mina nie nadawała się, żeby ją pokazać. 



8. Kosmetyk 
Balsam do ust z Biedronki. Jest czekoladowy. Nie mogłam wytrzymać i od razu w samochodzie go otworzyłam. :D Jest super.
Cena ok. 7 zł
 Przy okazji pochwalę się książką.


5 komentarzy:

  1. Książka mnie zaciekawiła :D Może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie Życzenie... Basia uznała, że na każdej stronie jest scena erotyczna. Mi się podobała ta książka. Bardzo życiowa i bezpośrednia. Przekleństwa tylko wprowadzają w taki klimat lecz Barbie tego nie rozumie. Historia z tym diabłopodobnym stworzeniem (Zapomniałem nazwy) była bardzo zabawna. Najlepsza była scena z Yennefer, która próbowała złapać dżina. Życzenie Wiedźmina było takie... Ach przeczytajcie to sami się przekonacie - polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silvan :D
      Ciężko mi wybrać najlepszą. :D Uwielbiam każdą nowelę. :D
      Sceny erotyczne - no są, ale nie konkretnie tego opisanego.

      Usuń
    2. Sapkowski to jeden z moich ulubionych autorów. Uwielbiam wszystkie jego dzieła. "Ostatnie Życzenie" jest specjalne, bo było pierwszą jego książką, którą przeczytałam. Mam do niej sentyment :>

      Usuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi