niedziela, 28 lutego 2016

Ulubieńcy miesiąca: Luty 2016

Luty, gdzieś ty mi przeminął? 
Kiedy?
Jak? 
Dlaczego?

Uch... Jestem kompletnie sobą zawiedziona. Moja motywacja i chęci do pisania w tym miesiącu były nikłe. Zgubiłam gdzieś moje samozaparcie mówiące mi "Kaśka, weź siądź na dupie i skleć tych kilka, w miarę sensownych zdań". Wiem dlaczego tak jest... Za długo zwlekam ze wszystkim. Powinnam pisać prawie od razu po nowym poście, bo wtedy najlepiej mi się pisze. Jednak pod koniec tego miesiąca udało mi się ich trochę odzyskać.

Luty... 
Luty po prostu był i minął. Dla mnie był nijaki. Mało się wydarzyło. Miałam ferie, które z różnych przyczyn spędziłam w domu (1. Nie chciało mi się wyjść. 2. Nie miałam z kim. itp.). Miałam taki zastój w życiu, ale twierdzę, że przydał mi się. Czasami fajnie jest tak posiedzieć w domu z książką. Dodatkowo się pochorowałam na koniec miesiąca.

1. Piosenka


Zdecydowanie Myslovitz "Z twarzą Marilyn Monroe"! Pan Rojek śpiewa to genialnie! Jakby śpiewał dla dziewczyny na jakiejś domówce. Podoba mi się u niego to, że każdą piosenkę śpiewa inaczej.





2. Film 



W tym miesiącu jest to "Planeta singli", na której byłam w kinie z rodzicami. Genialna komedia. Nie pamiętam na jakim filmie ostatnio się tak uśmiałam. Bardzo podobał mi się wątek Oli i Bogdana. Także fajny był wątek lekcji muzyki. Zakończenie filmu było świetne. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się czegoś takiego. :D

3. Książki



Wygląda na to, że w tym miesiącu przeczytałam 6 książek! Uważam, że to sukces.
Więc po kolei:
1. Biały Kieł Jack London - jedna z moich ulubionych książek. Jest niesamowita. 10/10
2. Czerwień rubinu, Błękit szafiruZieleń szmaragdu Kerstin Gier - także moje ulubione książki. Niezwykle optymistyczne. Ukazują zwykłą nastolatkę, która jakimś cudem odziedziczyłam gen podróży w czasie. Wszystkie zawikłania wyjaśnią się na sam koniec. 10/10
3. Uśpione morderstwo Agatha Christie - bardzo ciekawa i wciągająca powieść. Nie mogłam się od niej oderwać. 7/10
4. Pozłacana rybka Barbara Kosmowska - także fajna książka. Wzruszająca. Jest o problemach. Nie podobało mi się to, że tak mało było o anoreksji. Myślałam, że będzie więcej. 6/10

4. Sytuacja

 

Wygląda na to, że taki mały zlot upośladków u mnie! :D Było super. :p Siedziałyśmy, jadłyśmy i się śmiałyśmy. :D Bardzo przyjemny wieczór, miło go wspominam.
Także fajna była jedna lekcja niemieckiego, na której oglądałyśmy bajki!
Braci Koala para, co nigdy nie nawala!

5. Rzecz

Przecudowna walentynka od mojej żony, Mileny. :D 



Chyba to koniec dzisiejszych ulubieńców.
Chciałabym zrobić Q&A. Możecie zadawać mi pytania! Nie pogniewam się! :D

9 komentarzy:

  1. Q%A? :D Chętnie xD
    Póki co widzę pustki, więc pozwolę sobie pierwsza ci tu zaspamować. Loff
    1. Jakie są Twoje zamiary odnośnie blogowania?
    2. Czy chciałabyś być popularna jako blogerka? Zastanawiałaś się kiedyś nad tym?
    3. Jak widzisz siebie i swój blog za trzy lata? Czujesz, że kiedyś z tym skończysz, czy nie przyjmujesz takiej opcji?
    4. Jak wyobrażasz siebie w liceum i po nim, pójdziesz na studia od razu?
    5. Masz jakiś pomysł na życie?
    6. Jakie rzeczy cię inspirują?
    7. 'Stwórz listę rzeczy, które zawsze chciałaś zrobić, których nigdy nie próbowałaś, których się boisz, etc. - przyporządkuj przynajmniej jedną na każdy miesiąc i je wykonuj' - przyjmiesz wyzwanie? (Propo tego, fajny pomysł xd Robimy we dwie? Na priv)

    Jako, że 7 to podobno szczęśliwa liczba, to właśnie na 7 pytaniach zakończę. Na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, chyba obejrzę tą "Planetę singli" w końcu. Już druga osoba mi ją poleca! :) Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam oczywiście pecha. Ta "Okulla" mimo iż ciekawa chyba jest czytana tylko dla własnej przyjemności bo pani od polskiego źle wypełniła kartę zgłoszeń do konkursu i skończę na "Małym księciu".
    Ja się wybrałem ostatnio do teatru na "Blogi.Pl"(dosyć bliski nam temat ;) ). Naprawdę polecam. Poważne problemy lecz przedstawione w trochę groteskowy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wieści. Pani chyba odkręciła to nieporozumienie. Jednak wracam do "Okulli". Ta klątwa o której pisałem działa. Pierwszy dzień niepowodzeń i już widać, że coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze udało się wszystko odkręcić. :)
      Życzę powodzenia jeszcze raz! :D

      Usuń
  5. Koniecznie będę musiała obejrzeć Planetę singli :D
    Kiedyś wzięłam się za czytanie Czerwieni rubinu, ale nie zaiskrzyło między nami i nie skończyłam. Pamiętam, że nudziła mnie ta książka, choć czytałam ją już dawno. Myślę, że zrobię kiedyś (niedługo?) drugie podejście ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze obejrzeć ten film ;)
    Ile prowadzisz bloga?

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! Planetę singli mam zamiar niedługo obejrzeć ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajni ulubieńcy, chociaż filmu nie widziałam ;3
    Też mam czasami taki 'zastój' na jakiś czas, ważne, że to mija ;D

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi