poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Ulubieńcy miesiąca: Marzec 2016

Cześć!
Mam nadzieję, że już tym razem nie będę robić tak długich przerw jednak niczego nie obiecuję.

Pod względem blogowania jestem zawiedziona sobą. Znowu, przez cały czas. Nawet nic nie myślałam o blogu. Obecnie najwięcej myśli zajmuje mi wybór szkoły. Nawet nie spotykałam się zbyt wiele ze znajomymi. Tylko sobie siedziałam i nic nie robiłam.
W sumie... Nie mam nawet jako takich ulubieńców. .-. 

1. Muzyka

 Ulubieńcem w tym miesiącu  będzie zespół Three Days Grace. Podesłane przez kumpla. Bardzo spodobały mi się ich piosenki. Są takie... Klimatyczne? Nie wiem czy to dobrze słowo.

Podrzucam "Fallen angel". Jakoś najbardziej mi przypadła do gustu.




2. Książki 


No cóż... Wygląda na to, że w tym miesiącu przeczytałam 2 książki.
"Czerwona Królowa" i "Szklany miecz" Vicotrii Aveyard.
Jeśli chodzi o pierwszą część. Jest świetna. Takie 9/10.
Bardzo fajna. Była o wiele bardziej zaskakują niż jej druga część. Czytało mi się ją bardzo przyjemnie i nie chciałam jej kończyć. Bardzo polubiłam Mare, Mavena (jest jedną z moich ulubionych postaci!), Kilorna (też mój ulubieniec) i Cala. Jednak Cala z tej czwórki najmniej, jest zbyt idealny.
O drugiej części powiem na razie, że jest nieco gorsza, a Mare zrobiła się irytująca. Postaram się o niej napisać oddzielny post.

3. Sytuacja 


Hmm... W marcu było wiele genialnych dni! Urodziny Gabrysi były świetne. Jak zwykle w tym towarzystwie było dużo śmiechu, głupich tekstów, ciekawych rozmyślań ("Jak zgwałcić dom?") i poszliśmy na plac zabaw! Tak! To było super! :D
Pierwszy Dzień Wiosny także był udany. :D Moja klasa jak zwykle wygrała konkurs. :D
No i święta. Dawno takiej fajnej Wielkanocy nie było. Dużo czasu spędziłam z rodziną. Bawiłam małego brata ciotecznego, gdy tylko się poruszył, bujałam go w nosidełku, żeby spał dalej.

4. Napój

Kawa czekoladowa z Santi. Czarna, rzecz jasna. Ma bardzo fajny smak, a więc jeśli ktoś lubi czarną to polecam! :D 

Dziś to na tyle. A jacy są Wasi ulubieńcy? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi