piątek, 6 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca: Kwiecień 2016

Cześć!

Kwiecień się już skończył. W sumie to całe szczęście. W tym miesiącu miałam dość duży na głowie i był on dla mnie dość ciężki i męczący, szczególnie w szkole. A, no i urokliwa alergia...
Cieszę się, że już jest maj! Pewnie już parę razy to pisałam, ale jest to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Głównie dlatego, że mam urodziny, ale są też inne powody. Po pierwsze na ogół jest fajna pogoda, czasem zdarzy się burza... A burze są fajne! c: Po drugie częściej gdzieś wychodzę, jeżdżę na rolkach, rowerze, mam więcej chęci. Po trzecie jakoś tak jest, że w maju dzieją się fajne rzeczy!
No i nie mogę się doczekać wycieczki! :D W tym roku Pieniny. TO JUŻ W PONIEDZIAŁEK! Nie mogę doczekać!

Znalazłam też już wadę tego miesiąca... Majowe... Samo w sobie złe nie jest, ale śpiewamy tam każdy sobie i po prostu śpiewać nie idzie... ;-;

 

1. Muzyka


W tym miesiącu ulubieńcem jest "Trying not to love you" Nickelback. Ta piosenka zdecydowanie jest moim faworytem od Bożego Narodzenia. Słucham jej przynajmniej raz dziennie. Bardzo ją lubię i jeszcze mi się nie znudziła!




2. Książka 


 Kwiecień zdecydowanie nie był dobrym miesiącem. Przeczytałam tylko jedną książkę, w dodatku cieniutką. Była to "Śmiertelna klątwa" Agathy Christie.
"Śmiertelna klątwa" to zbiór kilku króciutkich opowiadań. Kilka z nich jest o pannie Marple, którą bardzo lubię. Dwa ostatnie nie są z nią związane, ich tematyka jest bardziej paranormalna.
Opowiadania przypadły mi do gustu. Najbardziej podobała mi się tytułowa "Śmiertelna klątwa" oraz "Lalka krawcowej". "Mroczne odbicie" i "Dziwny żart" też są ciekawe.
 Zaczynam się przekonywać do kryminałów. Przynajmniej książki Christie mi się podobają i chętnie bym przeczytała jeszcze kilka innych jej książek.

3. Serial 


Zaczęłam oglądać "American Horror Story". Mimo że obejrzałam dopiero 3 odcinki, to bardzo mi się spodobał. Jest dziwny i nienormalny, ale ciekawy. Jak na razie najbardziej mi się podoba wątek z tą gosposią i synem z sądiadów.
Oglądałam go, żeby odstresować się przed egzaminem z angielskiego. I wiecie co? Miałam koszmary. XD 

4. Sytuacja


Nie pamiętam za bardzo, co się działo w kwietniu i czy było coś ciekawego. Aczkolwiek fajne było wyjście na wieś z Mileną i Sylwią w ostatni piątek miesiąc.
Także śmieszne były wyjścia do sklepu pomiędzy egzaminami. :D

5. Ubranie


Przyszła do mnie nowa bluza. Związana jest z Harrym Potter. Jest świetna. Bardzo wygodna i jakościowo też jest super.
Napis: "Hi, I'm a dementor nomnomnom your soul" c:


To już na tyle. c: Prosiłabym Was o pytania, bo chciałabym zrobić Q&A. Ostatnio dostałam ich 7, a chciałabym mieć z czego wybierać. c:

13 komentarzy:

  1. Jeju, uwielbiam tą piosenkę! <3 Od zawsze jej słuchałam, ale za to teledysk widzę dopiero pierwszy raz ;)
    Bluza kupiona na Fesswybitnie? :) Ja też zamówiłam sobie dwie bluzy, ale niestety były na mnie za duże, chociaż wzięłam rozmiar na mnie ;)
    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam przez allegro, ale nie pamiętam nazwy firmy. Chyba była inna. C:

      Usuń
    2. Jest z innej firmy, Shock. ;)

      Usuń
  2. O, widzisz? Dziękuję miłej osóbce wyżej za podzielenie się nazwą strony z bluzami ^^
    No ja ci już zadawałam :C
    Chyba że masz ochotę na jakże nastrojowe pytania typu 'Czy lubisz srać?' Bosze, przepraszam wszystkich to czytających xD Dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ze zadawalas XD i w sumie tylko Ty zadawalas C:

      Usuń
  3. Jakiś czas temu oglądałam American Horror Story jednak zrezygnowałam po pierwszym sezonie, mimo że był naprawdę świetny! Po prostu smutno mi było, że drugi nie skupia się na tej samej historii i bohaterach :/ Ale na pewno jeszcze go tego serialu wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze 2 sezon jest gorszy od 1. Ogólnie to 3 sezon wydaje mi się dość ciekawy.

      Usuń
  4. Obejrzałabym American Horror Story...
    Obawiam się jednak, że dostanę jakiejś schizy XD
    Fajna bluza.
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, on nie jest wybitnie straszny (jak na razie), tylko bardziej dziwny, chory i nienormalny.

      Usuń
  5. Zamierzam oglądnąć ten serial ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza super. Super napis :) Ładną masz wykładzinę XD
    To wy mogliście wyjść ze szkoły!? Nas zamknęli na sali gimnastycznej.
    Moje pytania też weź pod uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      To dywan ;)
      Tak. :D Mieliśmy godzinną przerwę pomiędzy obiema częściami egzaminów (dyslektycy pół) i pani dyrektor nas w jej czasie wypuszczała do sklepu, który jest niedaleko. c:
      Twoje z LBA będą oddzielnie :D

      Usuń
  7. Alergia oj znam to :D Bluza świetna :D A piosenka jedna z moich ulubionych <3 h3h nie jestem zbyt kreatywna o pytania może co Cię inspiruje? :D

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi