sobota, 4 czerwca 2016

Ulubieńcy miesiąca: Maj 2016

Cześć!
Ten miesiąc, mimo jednego wydarzenia był bardzo fajny. Mimo wszystko było wesoło. Cieszę się, że otaczają mnie ludzie z poczuciem humoru, którzy wiele rzeczy potrafią obrócić w żart, ale jednak być poważnym, gdy trzeba. Kocham ich za to. Czyli pozytywnie i niestosownie do sytuacji.
Oczywiście pomijając to wydarzenie, musiało być coś jeszcze nieidealnego. Otóż... Byłam przeziębiona! Tak, tak, tak... Pół długiego weekendu spędziłam strasznie przeziębiona w beznadziejnym stanie, prawie umierająca.
A teraz mamy czerwiec i czekam na festyn, na zakończenie roku szkolnego i wakacje. No i zastanawiam się jaką nagrodę książkową bym chciała. Moja wychowawczyni powiedziała, że najlepiej, żebyśmy jej dali listę jakie książki chcemy.



 1. Muzyka


W tym miesiącu mam dwóch ulubieńców.
Mniej poważny "Pink fluffy unicorns dancing on rainbows". Kojarzy mi się to z wycieczką i siedziało mi w głowie przez kilka dni. Dodatkowo wiąże się też z 6 z polskiego mojej grupy. :p Powiedzmy... Dzięki tej piosence mnie natchnęło. :D


Drugą jest "Lubię twoje włosy" zespołu Manchester. Siedziała mi w głowie przez Milenę. Mogłam jej słuchać non stop przez kilka dni, no dalej mogę. Uwielbiam jej tekst. Ma w sobie to coś.


2. Film


W tym miesiącu będzie to jeden z moich ulubionych, genialna komedia Machulskiego "Vinci"! Tego po prostu nie mogłam odpuścić.
Film jest o dwóch mężczyznach, którzy planują ukraść "Damę z gronostajem".
Moim zdaniem bardzo fajny pomysł na film. Bardzo fajna komedia.

3. Książki 


W maju przeczytałam 4 książki (a wzbogaciłam się o 8). :D Czyli jest dobrze.
1. "Buszujący w zbożu" J. D. Salinger - lektura, którą mieliśmy omawiać. Dokładnie. Mieliśmy. Nie omawialiśmy. W książce najbardziej spodobała mi się narracja i to jak Holden Caulfield opisywał świat. Trochę negatywnie, jednak podobało mi się. Może dlatego, że część rzeczy odczuwam podobnie. 8/10
2. "Chrzest ognia" A. Sapkowski - trzecia część Sagi Wiedźminowskiej. Bardzo fajna. Brakowało mi w niej Yennefer i Ciri. Było ich stanowczo za mało. Ta część podobała mi się bardziej od "Czasu pogardy". Moim zdaniem im bliżej było końca książki, tym robiło się ciekawiej. 9/10
3. "Ugly love" C. Hoover - o tej książce napiszę więcej w tym miesiącu. Na razie powiem, że ciekawy pomysł na historię i że mnie wzruszyła. 10/10
4. "Siostrzeniec czarodzieja" C.S Lewis - 6 część "Opowieści z Narnii". Mamy okazję zobaczyć jej stworzenie oraz jakim cudem dostała się tam Jadis. Bardzo dobra, chyba nawet jedna z najlepszych, a na pewno z moich ulubionych z "Opowieści". Uwielbiam narrację w tej serii! 8/10

4. Wspomnienia, które ze mną zostaną

Moje urodziny i te dla rodziny, i dla przyjaciółek. Na obu się uśmiałam i oba dobrze wspominam.
Te drugie skończyły się oczywiście zdjęciami. :D
A no i wycieczka w Pieniny. O niej na pewno nie zapomnę! :D
Nie mogę też zapomnieć o kręceniu reklamy na polski. :D Przy tym też było dużo śmiechu. :D

5. Rzeczy 

Zdecydowanie w tym miesiącu rządzą moje prezenty urodzinowe, za które jeszcze raz serdecznie dziewczynom dziękuję. <3 I książki, też są moimi ulubieńcami.


Chyba to na tyle.
Do połowy miesiąca mogę nie być zbyt aktywna tutaj. Co raz bliżej mnie jest bierzmowanie i od poniedziałku zaczyna się codzienne jeżdżenie do kościoła i tak będzie do 15 czerwca.
A u was co słychać?

12 komentarzy:

  1. Yay! Kuce! :D
    Chcę przeczytać Buszującego w zbożu. Bardzo mnie ta książka ciekawi
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją :D
      W sumie obawiałam się, że mi się nie spodoba. ;-; Jednak jest fajna. :D

      Usuń
  2. O nie, tylko nie ta piosenka o jednorożcach! Kiedyś, zupełnie przez przypadek ją usłyszałam i nie mogę jej sobie wybić z głowy :P
    Świetne książki, bardzo chciałabym przeczytać "Ugly Love".
    Pozdrawiam
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu ona się tu znalazła. :D Jej nie można się pozbyć. :p

      Usuń
  3. Ja od dawna obiecuję sobie, że obejrzę "Vinci". Mam nadzieję, że w tym miesiącu, albo w przyszłym to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kręciliście reklamę na polskim? To super bo my czytamy Mrożka. Nawet fajne te teksty ale reklama... Jeszcze fajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy! ^.^ Chcę przeczytać "Ugly Love", kilka razy już o niej słyszałam i sama chcę się przekonać, czy jest warta przeczytania. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. My na polskim jedynie ogrywaliśmy scenki z "Zemsty" :D. Nie dane nam było nagrywać cokolwiek :). U mnie zawitała grypa żołądkowa, więc od rana leżę w łóżku, albo siedzę w łazience w wiadomym celu :). Na szczęście jest już lepiej :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o muzykę to mamy zdecydowanie inne gusta.
    Zapraszam na cześć drugą (chyba wiesz o co chodzi) ;D

    http://zamknietoscnaotwartosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, preferuje cięższe brzmienia, Ale nie pogardze czasem czymś nastrojowym. :D

      Usuń
  8. O jaaa pamiętam jak wpadłam na tą piosenkę z jednorożcem w gimnazjum i wszystkim ją podsyłałam, przy okazji ustawiając sobie wszędzie avatary z nim Oo To były dziwne czasy.
    Hm, ja Wiedźmina nie potrafie traktować jako każdej książki z osobna oO To po prostu jedna, pełna historia, włącznie z opowiadaniami i pojęcia nie mam, co było w którym tomie. Jedynie 'Sezon Burz' jest trochę "oddzielny", no ale napisany został później.
    W sumie, pamiętam, że "Siostrzeniec Czarodzieja" był OK, ale i tak najbardziej magiczny był dla mnie tom pierwszy, a trzeci - najśmieszniejszy. Ostatni najbardziej dołujący. Niemniej, jeśli chodzi o dwa pierwsze tomy chyba wybrałabym ekranizacje. Jest taka... bardziej barwna? Trzecia część to porażka, ale dwie pierwsze są dla mnie totalnie nostalgiczne. No i Ben Barens <3
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi