sobota, 2 lipca 2016

Ulubieńcy miesiąca: Czerwiec 2016

Witam Was!
Za dwa dni wyjeżdżam nad morze. Możliwe, że w tym czasie coś napiszę, ponieważ będę mieć tam laptopa. Wracam w nocy piątek. W sobotę się przepakowuje i w niedzielę znowu wyjeżdżam. Tym razem na Mazury.
W tejże chwili się pakuję. Zebrałam w sobie siły, aby coś napisać.
Biorę też udział w wyzwaniu. Link po prawej stronie. c:


1. Muzyka


Piosenką tego miesiąca będzie "Ostatni raz z moją klasą" zespołu Manchester.
Cóż mam powiedzieć? Koniec roku szkolnego i pożegnanie z osobami, z którymi spędziłam 10 lat. Odkąd zaczęliśmy próby chodziła i tylko to śpiewałam.



Drugą piosenką będzie "Powtarzaj to" IRY. Jest cudowna!


2. Film


Zdecydowanie Harry Potter! :D Oglądam każdą część, która teraz leci. Choć nie zawsze uda mi się w całości.
Jeśli chodzi o nowości. To ulubieńcem jest "Hotel Transylwania 2". Bardzo fajna animacja. Chyba nieco gorsza od pierwszej części, ale nie jestem pewna. Rozbudowałabym nieco zakończenie, ale końcowy efekt pozostawiła. Polecam :D

3. Książki


Przeczytałam:
1. Filozofia sukcesu, czyli f**k it James C. Parkin, Gaia Pollini - 10/10
2. Mechaniczny anioł Cassandra Clare 9/10
3. Mechaniczny książę Cassandra Clare 9/10
4. Mechaniczna księżniczka Cassandra Clare 10/10

Nie mogę porównać "Diabelskich maszyn" do "Filozofii", ale jednak ta trylogia wygrywa. Dawno nie czytałam tak dobrej serii. Skończyłam je przedwczoraj, ale zakończenie przeżywam do teraz. 
Postaram się o nich napisać jak najszybciej, jednak nic nie obiecuję. 

4.  Kosmetyk


Lip smacker o smaku Coca Cola cherry. Bardzo fajny smak. :D Zdobyłam w Naturze za 9.99 zł.

5. Rzecz


W tej kategorii mam dwóch ulubieńców. Pierwszym z nich są książki, starałam przeczytać choć trochę jakieś książki dziennie, lecz nie zawsze się udawało. 
I rower. Po ilości i długość wycieczek rowerowych stwierdzam, że on jest moim ulubieńcem.

9 komentarzy:

  1. Napiszesz recenzje "Fuck it" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O obydwu napiszę. c:
      Jednak o "Filozofii" nie będzie typową recenzją. c: Ale to tajemnica, co napiszę ;)

      Usuń
  2. DM mi również się podobały chociaż ostatni tom jak dla mnie był najsłabszy.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobało. Strasznie mnie wzruszyło, mimo że momentami było zbyt piękne.
      Jednak mogło się zakończyć nieco inaczej, co byłoby moim zdaniem ciekawsze z deka.

      Usuń
  3. hej! Zostałaś nominowana do LBA :) Szczegóły tutaj - http://zulapisze.blogspot.com/2016/07/libster-blog-award.html
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio dużo jeździłam na rowerze ;) A ja wolę pierwszą część Hotelu Transylvania. ta druga wydawała mi się nudna i nie dotrwałam do końca xd Napiszesz recenzje książek?
    Pozdrawiam
    FotoReporterka
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówka jest najciekawsza :D
      Oczywiście C: Tylko wrócę do domu i będę mieć wszystko ogarnięte.

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA . Szczegóły na moim blogu sandra.bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Hotel Transylwania" to bardzo przyjemny i śmieszny film. Miałam okazję być w kinie na obydwóch częściach ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi