poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Pieprz to

Cześć!
Dziś taki lekki post. :) Będą moje ulubione lub najbardziej motywujące teksty z "Filozofia sukcesu, czyli f**k it".
Część ma świetne obrazki, które zmieniają nieco sens "porad".

Tytuł: Filozofia sukcesu, czyli f**k it".
Autor: John C. Palkin, Gaia Pollini
Wydawnictwo: Helion
Liczba stron: 224
Cena: 26,32 zł




Książką bardzo mi się podobała. Ogólnie polecam. Nie zawiodłam się na niej.  Idzie to przeczytać w kilka minut, ale miło się do tego wraca. :D Ciężko coś o niej napisać, bo jest jaka jest.





















Dziś to na tyle. :) Do napisania! :D

10 komentarzy:

  1. Ale super książka <3 widziałam ją już wcześniej ale nie chciałam jej kupować, no bo co kupować poradnik? Jednak żałuje mojego wyboru bo ta książka jest cudowna <3 Idealna do autobusu :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszy mnie to ciągłe użycie tych dwóch słów z każdej z porad :D
    Ale to dobre porady!
    Myślę, że ta książka jest dobra i potrafiłaby na kogoś wpłynąć.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze są używane :p Czasem są zmienione na "wiesz co" czy coś w tym stylu. :D

      Usuń
  3. Hahaha :D
    Już mi się podoba XD
    Swoją drogą, to sam tytuł jest już zachęcający
    Muszę sobie to kupi, bo coś czuję, że to dobrze motywuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie na pewno xD
      Nad Tobą ja bym musiała stać cały czas. XD

      Usuń
  4. Podoba mi się ostatnie zdjęcie, chyba zacznę się do tego stosować :D

    ~Zapraszam do mnie!
    http://lubiemowicdosiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka jest mega, chyba aż zdecyduję się na zakup! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem ją w Empiku ale nie oglądając jrj stwierdziłem, że beznadzieja. Muszę przyznać, że źle ją oceniłem. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi