poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Ulubieńcy Miesiąca: Lipiec 2016

Hej!
Jakoś mniej-więcej rok temu wpadło mi do głowy, żeby zrobiła Ulubieńców Miesiąca. Nie myślałam, że to tak długo utrzymam. :D

1. Piosenka


W tym miesiącu króluje u mnie "Swoje szczęście znam" zespołu Feel.





Także dużo słucham "Cryin" Aerosmith.


 2. Książka


Przeczytałam 8 książek. Uważam, że jest bardzo ładny wynik, bo jednocześnie nie siedziałam zbyt wiele w domu. ;)
1. Krąg Mats Strandberg, Sara B. Elfgren- myślałam, że będzie lepsza i bardziej zmrozi mi krew w żyłach. Była dobra. Pomysł na historię ciekawy, ale mnie nie porwała. 6/10
2. Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick - książka bardzo mi się podobała. Jest świetna po prostu. Leonard jest bardzo sympatyczny. 9/10
3. Byłam tu Gayle Forman - wyobrażałam ją sobie nieco inaczej, ale i tak mnie zachwyciła. Kolejna świetna książka. 9/10
4. Zgon Gina Damico - najbardziej specyficzna książka z tego miesiąca, dziwna, ale rewelacyjna. :D Po prostu genialna. Jej bohaterzy są super. 8/10
5. Zmierzch Stephanie Meyer - czytana po raz kolejny. Dalej mnie tak samo zachwyca. 
6. Harry Potter i Insygnia Śmierci J.K. Rowling -też czytana po raz kolejny. Dalej mnie jestem zachwycona. Stwierdzam, że Harry jest niezwykle bystry. :D
7. Silver. Pierwsza księga snów Kerstin Gier - książka też jest świetna. :D Jej fabuła mi się bardzo podobała. Wspólne sny! Czy to nie genialne? 8/10
8. Mimo moich win  Tarryn Fisher - po jej przeczytaniu nie wiedziałam, co myśleć. Nienawidziłam i uwielbiałam jednocześnie. 9/10

Na pasku, po prawej stronie pojawiła się ankieta. Zagłosujcie na książki, które chcecie zobaczyć na tym blogu. :D

Najlepszej książki nie wybiorę, było kilka równie dobrych. :D Za to najgorszą w tym miesiącu był "Krąg". 

3. Film


Oczywiście będą to filmy z serii o Harrym Potterze. Inaczej u mnie być nie mogło. :D
Nie mogę też nie wspomnieć o obejrzanym po raz pierwszy legalnie "Och, Karol". Uwielbiam ten film! :D Chodzi mi o jedynkę. Za dwójką nie przepadam.

4. Wspomnienia, które ze mną zostaną 


Na pewno morze i Mazury. :D 
Oprócz tego wypad rowerem na wieś oddaloną o 20 km ode mojej. Powrót drogą dłuższą. Chciałabym rzec, że nigdy więcej, ale wiem, że to zrobię. Więc... Teraz może być tylko lepiej. :D

5. Rzecz


Może to nie jest rzecz, ale filmik na urodziny od Gabi. XD Dopiero teraz go dostałam, no niestety. :'( Ale jest świetny. <3 Jeszcze raz dziękuję. :D <3
No i case na telefon. :D Jest super, już zdążył mój telefon uratować. XD

6. Napój

W tym miesiącu to będzie Inka Karmelowa. :D Jest świetna. Polecam. :D

14 komentarzy:

  1. Kochana, widzę, że słuchasz podobnej muzyki do mnie :D
    Gratuluje świetnego wyniku czytelniczego i życzę ci zaczytanego sierpnia! <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Mam kilka książek, które czekają. :D

      Usuń
  2. Lubię Aerosmith :D
    Z tych książek które tu wymieniłaś czytałam tylko Wybacz mi, Leonardzie i mam podobną opinię do twojej. Bardzo mnie za to ciekawi Silver bo książki tej autorki są świetne.
    bardzo dobry wynik :D
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego Sierpnia!
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie "Silver" było gorsze od "Trylogii czasu", ale niewiele. :D

      Usuń
  3. Szkoda, że "Krąg" Cię nie porwał; ja bardzo lubię tą trylogię. A co do "Silver..." to niedawno o niej słyszałam i mam ochotę przeczytać. Pozdrawiam!

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następne części będą lepsze, bo mam zamiar je i tak przeczytać. :D

      Usuń
  4. Ulubiona piosenka : I know what you did last summer <3
    Ulubiona Książka: Strażniczka Książek
    Ulubiony film: nie oglądałam nic takiego co utwkiło w mej głowie. :D
    Ulubiona rzecz: Wrotki <3
    Ulubiony napój: Cola.
    Wspomnienie: zborze, gdzie siedziałam z koleżanką :D
    Niedługo i ja biorę się za krągi mam nadzieję, że mi się spodoba. A inkę napewno kupię :D Jadłaś może cukierki Tofflairs? To chyba mój nowy mast have na sierpień :D

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jadłam. :D
      Jak gdzieś kiedyś trafię to zjem. ;)

      Usuń
  5. Ależ proszę, cieszę się, że Ci się spodobał :D
    Takie pytanie.. czy wszystkie nowe książki kupiłaś czy może któreś wypożyczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zgon" pożyczony
      "Harry" z biblioteki.
      Reszta moja :D

      Usuń
  6. W niedługim chce zabrać się za Silver. Mam nadzieję, że podzielę twoje zdanie na jej temat.
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry Potter i Gayle Forman górą! Yaay!
    :P

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi