piątek, 30 września 2016

Ulubień miesiąca: Wrzesień 2016

Cześć!
 Minął już za nami wrzesień. Od jakiegoś tygodnia jest kalendarzowa jesień. Odnoszę wrażanie, że moi ulubieńcy miesiąca są coraz ubożsi. ;-;

1. Piosenka

Kancelaria "Zabiorę Cię właśnie tam".
O tej piosence przez pewien czas nie pamiętałam. Przypomniał mi o niej... Kapsel o tymbarka.





2. Książka

Przeczytałam:
Król Edyp - lektura, przyjemna do czytania i całkiem fajna. Nie wyróżnia się wybitnie, ale nie jest nudna. Mi się podobała. :
Bogini Oceanu P.C. Cast- czytałam tą książkę po raz drugi. Ukazuje ona interesująca historię. Wczesne średniowiecze oczami współczesnej kobiety. Czyta się ją bardzo lekko. :D

Czyli dość słabo, ale nie miałam zbytnio czasu i przez kilka pierwszych dni szkoły nie miałam wieczorami wiele chęci do życia.

3. Jedzenie


Miód! Uwielbiam miód. Jest super. Polecam. :D

4. Wspomnienia, które ze mną zostaną

 

Na pewno pierwsze dni szkoły. Czekanie na pociąg oraz wracanie nim. Już po tym miesiącu, że będę miała wiele historii z pociągów. :D Będzie wesoło. :D
Czas spędzony z moją rodziną, było świetnie. :D Dawno się tak nie uśmiałam. 

5. Kosmetyki


Ogólnie różne balsamy do ust oraz perfumy z AVONu "Lucky". Pachną cudownie, są bardzo słodkie, ale nie aż do "porzygu".


Wszystkim chłopakom życzę: 
uśmiechu na twarz, radości z życia, wielu pięknych i przyjemnych wspomnień, miłości, radości, pomarańczy, sukcesów w życiu, cudownych ludzi oraz spełnienia marzeń.

4 komentarze:

  1. Grunt, że jednak coś przeczytałaś :D
    Ja za miodem nie przepadam. Za słodki jest on dla mnie.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie miód jeszcze nie jest za słodki, trochę mu brakuje. :D

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za życzenia ^_^
    Ja też czytałem Króla Edypa. Powiem tak: fabuła świetna jak dla mnie. Taka typowa tragiczna tragedia :D Jednak sposób w jaki jest napisana ta lektura jest równie tragiczny tylko w sensie negatywnym. Żeby zrozumieć musiałem przeczytać streszczenie i dopiero wtedy olśniło mnie jaka ta tragedia jest świetna,

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt wiele razy słyszałam tę piosenkę żeby ją lubić. :D Król Edyp za to faktycznie nie był taki zły. :)

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi