czwartek, 1 września 2016

Ulubieńcy Miesiąca: Sierpień 2016

Dzień dobry, cześć i czołem!
Witam Was już jako licealistka. Przerażona tym wszystkim? Owszem. Taki ze mnie zagubiony pierwszaczek. Jednym słowem - masakra. Do większości rzeczy mam mieszane uczucia. Cóż zawsze może być gorzej. Przyzwyczaję się. :) Po pierwszym miesiącu napiszę swoje przemyślenia. W tym miesiącu będę jeszcze tu żyć wspomnieniem moich wakacji. :)
Napisałabym coś wcześniej, ale mam małe problemy z Internetem.

1. Piosenka

Zdecydowanie "Nie dokazuj" Marka Grechuty. Szczególnie wersja z 1969 roku. Jestem zauroczona tą piosenką i młodym Grechutą.




2. Książka

Przeczytałam 6 książek. Chyba źle nie jest. :D
  1. Księżyc i wampirzyca J.R Rain - książka fajna, lekka, ale trochę się zawiodłam. Liczyłam na coś więcej, coś bardziej porywającego. Po prostu może być. Nie ciągnęło mnie do niej. 5/10
  2. Fangirl Rainbow Rowell- tutaj nie mogłam się oderwać. Z Cath czuję się jakąś dziwną więź. Podobne zainteresowanie, charakter, a czasem i poglądy. Książka jak dla mnie świetna. 8/10
  3. Księżyc w nowiu, Zaćmienie, Przed świtem Stephanie Meyer - dalej jestem zachwycona. 
  4. Nick i Norah. Playlista dla dwojga - też świetna. Wyczuwam w sobie dość duże podobieństwo  do Nory. Może nie z zachowania, ale z poglądów. 8/10

Najgorszy był "Księżyc i wampirzyca".

3. Wspomnienia, które ze mną zostaną

Na pewno urodziny taty - były genialne.
Pozbycie się pewnej rzeczy - ot, symboliczne i teatralne zakończenie czegoś.
Chrzciny siostry ciotecznej.
Oraz chodzenie na spacery.

4. Jedzenie

Ciasteczka masłem orzechowym. :D Sama robiłam. :D

5. Czynność 

W sumie to bardzo polubiłam sprzątanie samochodu. XD Polecam, jak dla mnie super. :D
I pieczenie ciastek. Też przyjemne. :3

3 komentarze:

  1. Ja też z kuzynką działałem w kuchni. Zrobiliśmy ciasteczka kruche i szarlotkę. Wyszło przepysznie. Jak tam szkoła? Wakacje trochę za krótkie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę to tajemnica. :p W październiku wszystkiego się dowiecie. :)

      Usuń
  2. Gdybym polubiłam sprzątanie samochodu...
    Nie dokazuj jest świetną piosenką. Jak tam rozpoczęcie roku?

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi