niedziela, 30 października 2016

Ulubieńcy Miesiąca: Październik 2016

Hejo!
Październik dobiegł końca, a ja chyba już się ogarnęłam. Niekoniecznie chodzi o szkołę, to to ogarniam. W ostatnim tygodniu nie mogłam siąść i czegokolwiek napisać, z pewnego powodu byłam w zbyt wielkim szoku.



1. Film


Zdecydowanie obejrzana przed chwilą "Czarownica". To jest pierwszy film, który obejrzałam od niewiemkiedy. Podobał mi się, ale książka wzbudziła we mnie większe emocje. Mimo że "Śpiąca Królewna" nie należy do moich ulubionych bajek, to taka jej interpretacja jest moim zdaniem świetna.

2. Książka


 Przeczytałam trzy książki. Jedną zakupiłam i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Jestem dumną posiadaczką "Harry'ego Pottera i Przeklętego Dziecka". Za czytanie wezmę się jak najszybciej. :D

1. Mitologia Greków i Rzymian Barbara Ludwiczak - lubię mitologię, jednak ta wersja jest moim zdaniem nudna i zbyt ciężka. 4/10
2. Gwiazd naszych wina John Green - czytana po raz kolejny, cały czas twierdzę, że jest genialna. Tym razem spojrzałam na nią pod innym kątem. Polecam. 10/10
3. Jesienna miłość Nicholas Sparks - rewelacyjna książka, ciekawa historia i wzruszająca. Bardzo mi się podobała. 8/10

Najlepszą książką (jeśli chodzi o nowości) była "Jesienna miłość". Naprawdę ją polecam. :D

3. Napój


Herbata z pomarańczą. :D Polecam, jest o wiele lepsza niż z cytryną. :D

4. Kosmetyk 


Wszelkiego rodzaju balsamy do ust. :3 Zrobiło się zimno i trzeba chronić jakoś swoje usta. :D Zawsze mam przy sobie przynajmniej jeden. ;)

5. Piosenka


Będzie to "Po prostu miłość" zespołu RH+. Ma cudowny tekst, bardzo mi się podoba. Strasznie mi w tym miesiącu siedzi w głowie. Jest jeszcze druga, którą chodziłam i śpiewałam, ale może o niej nie wspominajmy.





Chciałabym bardzo zrobić Q&A. Zadawajcie pytania! :D Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. :D Mam kilka pytań, które mi zadano, gdy ostatnio chciałam zrobić tego typu post. Jest ich chyba 7, więc trochę mało.
Także niedługo powinno się LBA pojawić. ;)


6 komentarzy:

  1. Super podsumowanie :) Czarownica to świetny film ♥ Jestem pod wielkim wrażeniem afektów specjalnych oraz całego zmontowania, wyszło świetnie ♥
    A jak jest ta herbata z pomarańczą, to kupujesz od razu taką smakową czy dodajesz soku z pomarańczy?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Efekty specjalne są super. :D
      Dodaję po prostu plasterek pomarańczy. :D

      Usuń
  2. O tak... Czarownica to genialna interpretacja Królewny Śnieżki. Uważam, że nawet lepsza od Królewny Śnieżki i Łowcy. Jeśli chodzi o filmy to polecam też Królową Lodu i Łowce. Również bardzo mi się podobał ten film. Oglądałaś może te dwa wymienione powyżej? Jak nie to wpisz na listę obowiązkowych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiącej Królewny. ;)
      "Królewna Śnieżka i Łowca" w sumie ujdzie, jest całkiem okej, ale znam lepsze.

      Usuń
  3. No tak :) przejęzyczenie
    Chciałem napisać o Śnieżce i mi się pomyliło.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czarownica" jest z Angeliną Jolie? Jeśli tak, to nie widziałam ;P
    A teraz chwila zastanowienia nad jakimiś kreatywnymi pytaniami...

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi