sobota, 17 grudnia 2016

Ulubieńcy miesiąca: Listopad 2016

Hejo!
Zdecydowanie ten nowy wygląd bloggera mnie nie przekonuje. Jest dla mnie strasznie nie wygodny, ale muszę to przeboleć.
Pół grudnia za nami, a dopiero pierwszy post. Nie jestem z tego zadowolona, ale muszę jakoś to zmienić. Wiem, że piszę to znowu i mi samej się nie to podoba. Cały czas nic nie obiecuję. Nawet się nie usprawiedliwiam. Jest, jak jest. Mam świadomość, że jest w tym dużo mojej winy, ale ostatnio po prostu brakuje mi chęci. Szkoła jest dla mnie bardziej męcząca. Po prostu się rozkręciło.

Listopad był dobry, ale dość męczący dla mnie. Mimo wszystko przez jego większość humor mi dopisywał. Głównie to zasługa cudownych ludzi, którzy mnie otaczają.



1. Film

Najlepszym filmem, jaki oglądałam była "Piękna i Bestia". Kocham to po prostu. Oczywiście strasznie się wzruszyłam, gdy to oglądałam.

2. Książka

 Znowu przeczytałam trzy książki.
1. Harry Potter i Przeklęte Dziecko J.K Rowling, John Tiffany, Jack Thorne - *klik*

2. Hopelles Colleen Hoover - *klik*
3.  Never never Tarryn Fischer, Colleen Hoover - Książka jest świetna. Obie autorki miały bardzo ciekawy pomysł na akcję. Szczególnie podobały mi się listy Charlie i Silisa. Bardzo polecam. 8/10


3. Piosenka.

Z racji, że "Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta", oczywiste jest, że będą piosenki świąteczne.
Dziś podrzucam "Merry Christmas Everyone".



4. Wspomnienia, które ze mną zostaną
W sumie dużo ich jest. :D
Dużo różnych rzeczy się działo, ale było bardzo przyjemnie. Chociażby czekanie na pociąg w internacie albo już sam początek miesiąc, spotkanie z rodziną. Było bardziej przyjemnie. Dużo śmiech (jak zawsze).

Chyba to już na tyle. ;) Jak Wam minął listopad? :D

8 komentarzy:

  1. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenkę :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisz z przymusu. Posty muszą powstawać wtedy, gdy masz na to ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego świadomość, ale bardzo ciężko jest mi nie pisać. Nie wyobrażam sobie życia bez pisania tutaj.

      Usuń
  4. Jej, ja też kompletnie nie mogę się przestawić na ten nowy wygląd bloggera! Strasznie się gubię i nie mogę znaleźć niektórych opcji, które kiedyś były mi użyteczne... Listopad minął szybko - pod znakiem zimowych wakacji i szkoły. Ale już mamy połowę grudnia, mów lepiej, co słychać, jak święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dla mnie ten wygląd jest bardzo niefunkcjonalny. Gdybym miała jednego bloga, pewnie bym tak nie narzekała, ale w przypadku dwóch, gdzie powinnam się udzielać, jednego, którym się czasem opiekuję i dwóch ukrytych, jest to niewygodne. Dziękuję bardzo za ten komentarz! :D Jest jakiś taki milutki. :D

      Usuń
    2. No właśnie wiem, trzeba tak dziwnie przechodzić między blogami, to menu jest takie dziwne...
      A kiedy można się spodziewać nowej notki? :)

      Usuń
    3. Może być tak, że jeszcze dziś albo jutro, ale nie wiem, co będzie. Zależy też ile będę mieć czasu.

      Usuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi