sobota, 4 marca 2017

Ulubieńcy Miesiąca: Luty 2017

 Hej!
 Już poczułam wiosnę i coraz bardziej wracam do normalnego funkcjonowania. :D Mam o wiele więcej chęci i jestem jakoś bardziej radosna. Byłam już nawet dwa razy na rolkach. :D Pójście na nie dało mi tyle radości. :D
W szkole ten tydzień po feriach był dość ciężki. Najgorsza jednak była pierwsza pobudka - wyłączyłam budzik i tata musiał mnie obudzić. Drugi lżejszy nie będzie, ale dam radę.

1. Muzyka

Ciężko mi wybrać w tym miesiącu jedną, która królowała nad innymi."Gdybyś kochał, hej"zespołu Breakout.





2. Książki

Dawno nie miałam miesiąca, w którym przeczytałabym tyle dobrych książek. Nawet ta jedna, która mi się nie podoba aż tak nie kłuje w oczy.
1. Silver. Druga księga snów Kerstin Gier - świetna, moim zdaniem dzieje się w niej nieco mniej niż w poprzedniej części, ale jest to równie ciekawe i tajemnicze. 8/10
2. Miasto popiołów Cassandra Clare - po prostu genialna. :D Bardzo mi się podobała. 10/10
3. Miasto szkła Cassandra Clare - równie cudowna jak poprzednie części. Bardzo mi się podobało jej zakończenie. 10/10
4. Ostatnia Bitwa C.S. Lewis - najlepsza ze wszystkich części "Opowieści z Narnii". Najpiękniejsza i najsmutniejsza jednocześnie. Idealne zakończenie. 10/10
5. Makbet William Szekspir - zdecydowanie z Szekspirem się nie lubię. Gdyby nie sceny z czarownicami byłoby to na równi z "Romeo i Julią", dzięki nim jest to trochę lepsze. 4/10

3. Ubranie

W tym miesiącu zamówiłam sobie koszulkę Acid Drinkers. :D
Zamawiałam z oficjalnego sklepu zespołu i jestem bardzo zadowolona. Materiał jest bardzo dobry. Oprócz tego w paczce był jeszcze plakat i pięć naklejek. :D Co ucieszyło mnie bardziej niż sama koszulka. :D
Cena: 39 zł + 9 zł przesyłka




4. Zdjęcie



Wrzucam po raz kolejny, gdyż jest to najlepsze zdjęcie z tego miesiąca.

5.  Wspomnienia, które ze mną zostaną


Cały ten miesiąc był dla mnie naprawdę miły. Dobrze wspominam ferie i też fajnie było, kiedy trochę się wygłupiałam z kolegą w szkolę.


Na koniec mam takie małe pytanie: co chcielibyście zobaczyć na tym blogu? :) I jak Wam minął ten miesiąc? :D

5 komentarzy:

  1. Makbet jest świetny, jeżeli wystawia się go na scenie. C:
    Twórczość Clare uwielbiam, a Dary Anioła to książka moich gimnazjalnych czasów. <3

    http://popsuty-kran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zapomniałam dodać, jak tam mój luty. xD
      Minął zdecydowanie zbyt szybko. Imprezy, osiemnastki, ostatki, opijanie nowego samochodu. xD Żyłam z weekendu na weekend, więc luty skończył się jak szybki sen.

      Usuń
    2. U mnie marzec będzie wyglądał podobnie. :D
      Tu urodziny, tam imieniny. I wychodzi że w każdy weekend po dwie "imprezy".

      Usuń
  2. Przede mną nadal jest drugi tom Silver, muszę się streszczać. Niedługo premiera 3 tomu:)
    Pozdrawiam:D

    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję jest już po premierze. :D Nie mogę się doczekać aż będę go mieć.

      Usuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi