sobota, 8 kwietnia 2017

Ulubieńcy Miesiąca: Marzec 2017

Hej!
Ten miesiąc zdecydowanie nie był mój. Miałam za mało czasu dla siebie, a gdy coś się znalazło to po prostu byłam zbyt zmęczona, żeby siąść i coś napisać. Większości czasu poświęciłam nauce i czuję przez to pewien niedosyt, że za mało mnie tutaj było. Jest mi z tym źle i czuję się, jakby zatrzymała się w miejscu. Wolałabym dać tutaj nieco więcej od siebie, co postaram się zrobić w tym miesiącu.

Kwiecień zaczynam z większym zapałem, z większymi chęciami i planami. 
 




1. Książka


Meh... Przeczytałam jedną książkę w całości. Było nią "Cztery" Veronici Roth. Przy okazji utknęłam w połowie "Wieży Jaskółki" i czytam sobie znowu "Niezgodną". Nie zadowala mnie to.

2. Film


Akurat tu jest lepiej niż zwykle. Dwa razy byłam w kinie (raz z klasą, raz z siostrami). Obejrzałam "Chatę" i "Piękną i Bestię". Oba filmy gorąco polecam.
"Piękna i Bestia" jest nieco bardziej rozbudowana niż wersja Disneya. Tak właściwie to przepłakałam prawie cały film. Był genialny, a Emma Watson była w tej roli świetna. :D
O "Chacie" planuję w wolnej chwili napisać osobny post.

3. Wspomnienia, które ze mną zostają


Wbrew pozorom jest tego tu dość dużo. Wszystkie urodziny, i babci, i wujków, i rodzeństwa. No i oczywiście mojej przyjaciółki. Były genialne. Miło je wspominam.
Oprócz tego wycieczka do kina i na kręgle.  Pierwszy Dzień Wiosny w nowej szkole i nasza wersja "Jasia i Małgosi".

4. Piosenka


Przez cały miesiąc mi towarzyszyła, słucham jej przynajmniej raz dziennie. "Sleeping in my car" po prostu rządziło u mnie.


5. Czynność


Kręgle. Początkowo miałam wątpliwości, czy to będzie fajne, czy uda mi się udźwignąć, ale udało mi się. Polecam każdemu, kto nie próbował. :D

6 komentarzy:

  1. Kręgle są supcio. Wybrałabym się kiedyś, ale brak czasu i kręgielni XD
    Pawie wszędzie widzę zachwyty nad Chatą a mnie do niej w ogóle nie ciągnie, ale pewnie kiedyś i tak obejrzę i przeczytam żeby mieć swoją opinię.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też bym mnie obejrzała, gdyby nie ta wycieczka.

      Usuń
  2. Kręgle to świetna rozrywka :D co do filmów to żadnego nie miałam jeszcze okazji obejrzeć, ale mam nadzieję, że uda się za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, moim zdaniem naprawdę warto. :D

      Usuń
  3. Kręgle są zajefajne;) Piękną i Bestię wersji kinowej mam w planach, ale nie mam pojęcie kiedy będę mogła go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak w podstawówce byłam z klasą na kręglach... Chyba najlepsza wycieczka jaka była :D A filmy? Czekam na szybkich i wściekłych 8 ♥
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi