piątek, 5 maja 2017

Ulubieńcy Miesiąca: Kwiecień 2017

Cześć!
Oto zaczynamy maj. Muszę powiedzieć, że już się zaczął pozytywnie i mam nadzieję, że równie dobry będzie. Pomińmy pogodę, która zawsze mogłaby być lepsza, mogłoby tak nie wiać... Szczególnie podczas jazdy rowerem, ale i tak było super. Pomińmy tylko uda bolące przez północy.
W sumie... Nawet plan lekcji, który pod pewnymi względami zmienił mi się na gorsze, chyba go nie popsuje.

1. Piosenka


Jako muzycznego ulubieńca daję dziś "Bez znieczulenia" happysadu. Nie była to jedyna piosenka, która mi w tym miesiącu szczególnie towarzyszyła. Jeśli reszta Was interesuje, zapraszam *tutaj*.





2. Książki



1. Trylogia Niezgodna: Niezgodna, Zbuntowana, Wierna Veronica Roth - jedna z moich ulubionych serii. Jest świetna. Tylko "Zbuntowana" jest nieco gorsza od pozostałych części. 9/10

2. Wieża Jaskółki Andrzej Sapkowski - oto kolejna, genialna część przygód wiedźmina Geralta z Rivii. Po prostu uwielbiam, wyjaśnia się wiele rzeczy. 10/10

3. Ogień Mats Strandberg, Sara B. Elfgren - jest lepsza niż poprzednia część, główne bohaterki stały się barwniejsze i przestały mi się mylić. Nie jest też tak spokojna jak "Krąg" i cały czas się w niej coś dzieje. 7/10

4. Baśnie Barda Beedle'a J. K. Rowling - świetne baśnie, wszystkie są bardzo ciekawe. Najlepsze w tym są jednak komentarze Dumbledore'a. 9/10

5. Quidditch przez wieki J.K Rowling - bardzo fajna książka, wyjaśnia bardzo o quidditchu. Podobała mi się, ale z tych wszystkich najmniej. 8/10

6. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć J. K. Rowling - jest najlepszy dodatek do tej serii, zawiera dużo ciekawych informacji. 10/10

3. Filmy


W tym miesiącu udało mi się obejrzeć trzy filmy. :D Przypomniałam sobie "Kilera", bo w ogóle go nie pamiętałam. Udało mi się też znowu obejrzeć "Naukę spadania", która jest cudownym filmem i zdecydowanie najlepszym w tym miesiącu. Cały czas tak pięknie być nie mogło i zawiodłam się na "Zbuntowanej". Nie dość, że film różni się sporo od książki, niektóre wątki są bardzo pozmieniane, to jeszcze tłumaczenie było beznadziejne.

4. Najlepsze wspomnienia


Bardzo dobrze wspominam Wielkanoc. Szczególnie jej drugi dzień, kiedy to tradycyjnie lało się wodę. Cudem nie wylądowałam pod prysznicem (chociaż były takie zamiary), ale za to musiałam jeździć na mopie po domu babci. Gdyby było cieplej albo miałabym ubrania na zmianę, pewnie dużo bardziej bym


5. Ubrania


Po prostu zakochałam się w ogrodniczkach. To są najwygodniejsze spodnie, jakie kiedykolwiek miałam.


3 komentarze:

  1. Piękny blog, bardzo ciekawe posty. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam ;) Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię serii "Zbuntowana", lecz bardzo lubię Kate Winslet, grająca w tych filmach. Dla mnie jest moja ulubioną aktorką <3
    Te książki autorstwa Pani Rowling widziałam ostatnio w Empiku, kiedyś bardzo lubiłam całą serię o "Harrym Potterze", lecz z czasem się znudziła. Może kiedyś sięgnę do tych książek, które poleciłaś :)
    A ja byłam na Wielkanoc w Niemczech, nie ma tam tradycji święcenia w kościele potraw, lecz są kościoły dla Polaków, w których są te tradycje przypominane.
    Ogrodniczek nie lubię, ale faktem jest, iż bardzo ładnie wyglądają :*
    Bardzo mi się ten blog podoba, zaraz go polecam!
    Życzę miłego popołudnia <3
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Święta w innym kraju musiały być naprawdę ciekawym przeżyciem. Sama chciałabym poznać w ten sposób inną kulturę

      Usuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi