poniedziałek, 3 lipca 2017

Ulubieńcy Miesiąca: Czerwiec 2017

Hej!
Pierwsza połowa czerwca była męcząca - dużo kartkówek i sprawdzianów.  W ostatnim tygodniu szkoły chorowałam, a potem już były wakacje.  W ich pierwszym tygodniu Gabrysia u mnie nocowała i właściwie tyle z ciekawszych rzeczy.

1. Piosenka

 

Nowe muzyczne odkrycie - zespół Bullet for My Valentine. Po prostu podobają mi się ich piosenki.




2. Książka


Jedyne, co w tym miesiącu przeczytałam to "My, dzieci z dworca ZOO" Christiane F. Czytałam ją drugi raz, żeby sobie przypomnieć jej treść. Jest bardzo ciekawa i szokująca. Mam wrażenie, że czytając to teraz bardziej mnie to szokowało niż kiedy byłam w wieku głównej bohaterki.

3. Film

 

Najlepszym filmem było "Trzy metry nad niebem". Nie wiem, który raz to oglądałam, ale dalej jestem nim zachwycona, pomimo tego, że sporo scen i sytuacji jest po prostu nielogicznych. Reszta filmów to były przygłupawe komedie lub były po prostu złe (nie polecam filmu "Miasto Kości"!). 

4. Ubranie


W tym miesiącu zamówiłam sobie koszulkę i bluzę R.E.D. z EMP. Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z bluzy - jest ciepła, ma fajny, miły materiał. Dostępna jest już tylko różowa wersja bluzy *klik*.

Koszulka - 42,90 zł



Jeśli kogoś to interesuje - w Biedronce od dziś są książki za niecałe 10 zł. 
Do napisania!

6 komentarzy:

  1. To prawda film "Miasto Kości" jest słaby, jeśli przeczytało się najpierw książkę. Ja akurat zaczęłam od filmu i byłam nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle rzeczy pozmieniali, ze udało mi się to obejrzeć tylko przez mój upór.

      Usuń
  2. Ja zaczęłam czytać kiedyś My dzieci z dworca zoo, ale nie skończyłam bo po prostu nie mogłam. Może kiedyś jednak to zrobię.
    A film Miasto Kości - obejrzałam tylko jakieś kilka minut, bo stwierdziłam, że na tak skopaną ekranizację nie będę marnować swojego, cennego czasu. Serial swoją drogą też jest beznadziejny.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się serial nie za bardzo podoba. Pierwszy odcinek obejrzałam za drugim podejściem, ale i tak nie obejrzałam calego drugiego.

      Usuń
  3. Może to głupio zabrzmi, ale uwielbiam My, dzieci z dworca ZOO. Tak na prawdę wydaje mi się, że dzięki tej książce zaczęłam częściej czytać książki. Bo tak to zwykle trafiałam na takie, przez które ciężko było przejść. :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam! :D
      U mnie zaczęło się to od serii o Harrym Potterze.

      Usuń

♪ Jestem wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwacje
♪ Możliwość dodawania komentarzy anonimowo
♪ Wyłączona weryfikacja obrazkowa.
♪ Nie zostawiaj linka do bloga pod postem, od tego jest Wasze blogi